Βέροια: Τέσσερις ανήλικοι έκλεβαν δίκυκλα

Την τελευταία εβδομάδα επίσης αφαίρεσαν από κοινού δύο δίκυκλες μοτοσικλέτες, συνολικής αξίας 2.300 ευρώ

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Τέσσερις ανήλικοι συνελήφθησαν επ' αυτοφώρω χθες στη Βέροια για κλοπή δικύκλου.

Ειδικότερα, η σύλληψη έγινε τις πρώτες πρωινές ώρες από περιπολούντες αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας του Τμήματος Ασφάλειας Βέροιας, όταν διαπιστώθηκε ότι λίγο νωρίτερα οι ανήλικοι είχαν αφαιρέσει ένα δίκυκλο μοτοποδήλατο. 

Το κλεμμένο μοτοποδήλατο που βρέθηκε στην κατοχή τους, αποδόθηκε στον νόμιμο κάτοχό του.

 Από την περαιτέρω έρευνα προέκυψε ότι την τελευταία εβδομάδα επίσης αφαίρεσαν από κοινού δύο δίκυκλες μοτοσικλέτες, συνολικής αξίας 2.300 ευρώ, σύμφωνα με δήλωση των παθόντων.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA