Σε απλό δωμάτιο νοσηλείας μεταφέρεται σήμερα, Τετάρτη 16 Οκτωβρίου, η Μαρινέλλα, μετά από 21 ημέρες νοσηλείας στην εντατική.
Σύμφωνα με νέο ιατρικό ανακοινωθέν, η αγαπημένη ερμηνεύτρια βγήκε από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Η μεγάλη ερμηνεύτρια που κατάρρευσε στο Ηρώδειο την ώρα που τραγουδούσε ξεπέρασε τον κίνδυνο μετά το εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη και η κατάσταση της υγείας της είναι σταθερή.
Αναλυτικά, αναφέρονται τα εξής:
"Η κα. Παπαδοπούλου Κυριακή (Μαρινέλλα) μετά από 21 ημέρες νοσηλείας στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου ΥΓΕΙΑ λόγω σοβαρού αγγειακού επεισοδίου, μεταφέρεται σε δωμάτιο νοσηλείας για περαιτέρω νοσηλεία.
«Έχει κάνει μία πρώτη επαφή η οικογένειά της, όμως ο στόχος είναι να παραταθεί η παραμονή της στο θεραπευτήριο όπου νοσηλεύεται αυτή τη στιγμή. Η αποκατάστασή της θα είναι πλήρης, χρειάζεται χρόνος»