Βόλεϊ: Έχασε το ντέρμπι και την πρωτιά ο ΠΑΟΚ στου Ρέντη
Ο Δικέφαλος πήρε το πρώτο σετ, αλλά ηττήθηκε τελικά με 3-1 από τον Ολυμπιακό και είναι οριστικά δεύτερος στην κανονική περίοδο
Επίθεση σε βάρος της διαιτησίας αλλά και του προέδρου της Λίγκας εξαπέλυσε ο Δικέφαλος
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Ανακοίνωση με την οποία εξαπολύει σκληρή επίθεση εναντίον της διαιτησίας, αλλά και του προέδρου της Λίγκας, Παντελή Ταρνατόρο, εξέδωσε ο ΠΑΟΚ, εκφράζοντας έτσι τη δυσφορία του για όσα συνέβησαν στο ντέρμπι του βόλεϊ με τον Ολυμπιακό.
«Μιλάτε για αναβάθμιση του αθλήματος…. Πως να επιτευχθεί κάτι τέτοιο; Με πρόεδρο της Λίγκας, ο οποίος χρησιμοποιεί το βόλεϊ για την επαγγελματική του εξέλιξη; Με ομάδες εξαρτημένες από μικρεξυπηρετήσεις του προέδρου; Με διαιτησία, η οποία καθορίζει τα αποτελέσματα αγώνων; Με δικαιοσύνη που βγάζει αποφάσεις με δυο μέτρα και δυο σταθμά; Με όλα αυτά η αναβάθμιση που επιδιώκουμε δεν θα έρθει ποτέ!», αναφέρει η ανακοίνωση του Δικεφάλου.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΟ Δικέφαλος πήρε το πρώτο σετ, αλλά ηττήθηκε τελικά με 3-1 από τον Ολυμπιακό και είναι οριστικά δεύτερος στην κανονική περίοδο
Ο «τελικός» μεταξύ Ολυμπιακού και ΠΑΟΚ είχε ένταση, διαμαρτυρίες και... δύο με τυρί
Ο Βάσκος αμυντικός θα ολοκληρώσει το τυπικό της μετακίνησής του στον Δικέφαλο
Ο 20χρονος μέσος από την Ακτή Ελεφαντοστού αγωνιζόταν στη Δανία με τη φανέλα της Νόρτζελαντ, με την οποία είχε επτά συμμετοχές σε επίπεδο ομάδας Νέων