Ξεκινά την Κυριακή η ανακατασκευή της Ανδρέα Παπανδρέου στη Νεάπολη

Το έργο θα ολοκληρωθεί με τη συνεργασία των δήμων Νεάπολης –Συκεών και Παύλου Μελά-Δείτε τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Μεθαύριο Κυριακή θα ξεκινήσουν από το ύψος του κόμβου της Νεάπολης εργασίες ασφαλτόστρωσης της οδού Ανδρέα Παπανδρέου. Η τροχαία έχει λάβει ειδικά μέτρα και έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις προκειμένου να εξασφαλιστεί η ομαλή κυκλοφορία των αυτοκινήτων και η όσο γίνεται λιγότερη ταλαιπωρία των οδηγών. Ο λόγος είναι πως πρόκειται για μια κομβική οδό της περιοχής από την οποία καθημερινά περνούν χιλιάδες αυτοκίνητα και η ανακατασκευή της οποίας θα αναβαθμίσει τα δεδομένα για την ασφαλή κίνηση πεζών και οχημάτων.

Από πού μέχρι πού

Πρόκειται για τον μεγάλο οδικό άξονα που χαράσσεται από την οδό Ελ. Βενιζέλου και τη λεωφόρο Ανδρέα Παπανδρέου, ο οποίος, ξεκινώντας από τον δήμο Θεσσαλονίκης (οδό Λαγκαδά-12όροφες) καταλήγει στον κόμβο Κ6 της περιφερειακής οδού και ενώνεται με τη λεωφ. Γεωργίου Παπανικολάου. Αυτός διασχίζει τη Νεάπολη, τις Συκιές και τα Μετέωρα (δήμος Παύλου Μελά) εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες οχήματα, και οδηγεί προς την περιφερειακή οδό και μεγάλους οικισμούς (Πεύκα, Φίλυρο, Ασβεστοχώρι), όπως επίσης και στα τρία μεγάλα νοσοκομεία της δυτικής Θεσσαλονίκης (Γ.Παπανικολάου, Γ.Παπαγεωργίου, 424ΓΣΝ), και ο οποίος εξαιτίας του πολύ μεγάλου φορτίου έχει υποστεί σημαντικές φθορές.

Συνεργασία

Το έργο έχει προϋπολογισμό που αγγίζει τα 1. 286.000 ευρώ και θα εκτελεστεί κυρίως με ευθύνη και δημοτικούς πόρους του δήμου Νεάπολης-Συκεών. Ωστόσο, στο συνολικό κόστος θα συμμετάσχει και ο δήμος Παύλου Μελά καθώς οι εργασίες της ανακατασκευής της οδού καλύπτουν και τμήματα που ανήκουν σε αυτόν. Σύμφωνα με τη σύμβαση, θα γίνει διπλή επίστρωση του οδοστρώματος με αντιολισθηρό ασφαλτοτάπητα τελευταίας γενιάς και σημειακές παρεμβάσεις στα πεζοδρόμια, σε όλο το μήκος της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου, από το ύψος της οδού Λαγκαδά έως την πλατεία Ειρήνης στη Νεάπολη (Ρολόι), και ολόκληρης της λεωφόρου Ανδρέα Παπανδρέου, που διασχίζει τη Νεάπολη, τις Συκιές και οικισμό του δήμου Παύλου Μελά (Μετέωρα).

Από μεθαύριο

Μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών, κι αφού «έκλεισαν» το προηγούμενο διάστημα οι εργασίες εγκατάστασης δικτύων από οργανισμούς και επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας, τα συνεργεία ασφαλτόστρωσης αναλαμβάνουν δράση για την πλήρη ανακατασκευή και ασφαλτόστρωση των δυο αυτών κεντρικότατων οδικών αρτηριών.

Οι εργασίες ανακατασκευής και ασφαλτόστρωσης ξεκινούν μεθαύριο, Κυριακή 5 Μαΐου 2019, από τη λεωφόρο Ανδρέα Παπανδρέου, από το ύψος του κόμβου της περιφερειακής οδού (Κ6) με κατεύθυνση προς την κάθοδό της. Οι εργασίες θα ξεκινήσουν νωρίς το πρωί και θα τερματισθούν με τη δύση του ήλιου, έχοντας ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφαλή κίνηση των οχημάτων μέσω παρακαμπτηρίων οδών, που καθορίσθηκαν από τη Διεύθυνση Τροχαίας. Η κίνηση των λεωφορείων του ΟΑΣΘ θα διεξάγεται κανονικά.

Οι εργασίες θα πραγματοποιούνται μόνο τις Κυριακές ακολουθώντας διαφορετικές φάσεις, με στόχο, σε συνδυασμό με τα έκτακτα μέτρα κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, να περιοριστεί η ταλαιπωρία των εποχούμενων.

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

Για την ομαλή εκτέλεση των εργασιών και την ασφαλή κίνηση των οχημάτων μέσω παρακαμπτηρίων οδών και κόμβων, η Διεύθυνση Τροχαίας προχώρησε σε ειδικές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις. Μεταξύ άλλων κατά την πρώτη φάση των εργασιών ασφαλτόστρωσης προβλέπεται:

  • Διακοπή της κυκλοφορίας όλων των οχημάτων στο τμήμα της λεωφ. Ανδρέα Παπανδρέου, από το ύψος της συμβολής της με τη λεωφ. Γ. Παπανικολάου (πριν την ανισόπεδη διάβαση του Κ6 κόμβου της Περιφερειακής Οδού) έως το ύψος της συμβολής της με το κλάδο εξόδου της λεωφ. Ανδρέα Παπανδρέου προς την Περιφερειακή Οδό (ρεύμα προς Ανατολικά),
  • Η κίνηση των οχημάτων στον κλάδο εξόδου της λεωφ. Ανδρέα Παπανδρέου προς την Περιφερειακή Οδό (ρεύμα προς Ανατολικά) θα διεξάγεται κανονικά,
  • Διακοπή της κυκλοφορίας όλων των οχημάτων και στους δύο κλάδους εξόδου της Περιφερειακής Οδού (ανατολικός και δυτικός) προς Νεάπολη. Η κυκλοφορία των οχημάτων από την Περιφερειακή Οδό προς τη Νεάπολη θα διεξάγεται με τη βοήθεια σημαιοφόρων και ενημερωτικών πινακίδων μέσω του κόμβου Παπαγεωργίου (Κ5) για τα οχήματα που κινούνται προς Δυτικά και μέσω του κόμβου Επταπυργίου (Κ7) για τα οχήματα που κινούνται προς Ανατολικά.
  • Τα οχήματα που κινούνται επί της λεωφ. Γ. Παπανικολάου με κατεύθυνση από τα Πεύκα προς τη Νεάπολη, στο ύψος του Κόμβου Νεαπόλεως, θα εκτρέπονται με τη βοήθεια σημαιοφόρων προς την Περιφερειακή Οδό με κατεύθυνση προς τον Κόμβο Παπαγεωργίου (Κ5).
  • Κατά τη διάρκεια των εργασιών της συγκεκριμένης Φάσης τα λεωφορεία του Ο.Α.Σ.Θ. θα κινούνται κανονικά στο καθορισμένο δρομολόγιό τους με τη βοήθεια των σημαιοφόρων που θα βρίσκονται κατά μήκος της λεωφ. Ανδρέα Παπανδρέου.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA