Ξέσπασε ο Καρυπίδης: «Κοροϊδευόμαστε; Εάν θέλετε να πάτε τον τελικό στο ΟΑΚΑ, πείτε το τώρα»

Η αντίδραση του ισχυρού άνδρα του Άρη στην απόφαση της ΕΠΟ για τη διεξαγωγή του τελικού χωρίς τους φιλάθλους των δύο ομάδων

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Ο τελικός κυπέλλου της 25ης Μαΐου ανάμεσα στον Άρη και στον Παναθηναϊκό θα διεξαχθεί χωρίς κόσμο, όπως αποφασίστηκε στη σημερινή σύσκεψη στην ΕΠΟ, προκαλώντας το ξέσπασμα του Θεόδωρου Καρυπίδη.

Ο ισχυρός άνδρας των κιτρινόμαυρων, που έδωσε το παρών στην Αθήνα, είπε χαρακτηριστικά στο άκουσμα ότι οι δύο ομάδες θα λάβουν από 30 προσκλήσεις:

«Κοροϊδευόμαστε, τι ήρθαμε να κάνουμε εδώ;» είπε μεταξύ άλλων και έφερε ως παράδειγμα τον τελικό του Conference League.

«Δηλαδή οι Ολυμπιακοί με τι θα πάνε στη Νέα Φιλαδέλφεια που είναι δύσκολα προσβάσιμη; Με υποβρύχιο; Εάν θέλετε να πάτε τον τελικό στο ΟΑΚΑ, πείτε το τώρα!» και ενώ υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα είχε προτείνει να καλύψουν οι φιναλίστ και ο δήμος Βόλου τα έξοδα για την τοποθέτηση καμερών στο γήπεδο.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA