Ξέσπασμα… 34ετίας στην Τούμπα (photos)

Εορταστική ατμόσφαιρα έξω από το γήπεδο ενόψει της κατάκτησης του πρωταθλήματος από τον ΠΑΟΚ, αποθέωση για ομάδα και Σαββίδη

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Όπως συμβαίνει κάθε φορά που αγωνίζεται ο ΠΑΟΚ στην Τούμπα, ο Ιβάν Σαββίδης περίμενε την αποστολή του ΠΑΟΚ έξω από το γήπεδο και αγκάλιασε τους πάντες, πριν αναχωρήσει για το «Μακεδονία Παλάς». Σήμερα, όμως, τα πράγματα ήταν διαφορετικά ενόψει της αναμέτρησης με τη Λαμία για την 27η αγωνιστική της Σούπερ Λίγκας.

Για πρώτη φορά η ΠΑΕ είχε προνοήσει, ώστε να κλείσει τον χώρο με κορδέλα, αφού εκατοντάδες οπαδοί περίμεναν κι αυτοί την αποστολή, για να αποθεώσουν την ομάδα. Η ατμόσφαιρα είναι εορταστική, μιας και ο Δικέφαλος μπορεί υπό προϋποθέσεις να κατακτήσει από απόψε τον τίτλο.

Ο ΠΑΟΚ κατέκτησε για τελευταία φορά το πρωτάθλημα πριν από 34 χρόνια και η ανυπομονησία ομάδας και κόσμου είναι πολύ μεγάλη. Σε κάθε περίπτωση, η επίσημη φιέστα θα γίνει στις 21 Απριλίου.

Όσο για την ενδεκάδα του ΠΑΟΚ, την απαρτίζουν οι Πασχαλάκης, Λέο Μάτος, Βαρέλα, Κρέσπο, Βιεϊρίνια, Ολιβέιρα, Σάκχοφ, Πέλκας, Μπίσεσβαρ, Ενρίκε και Άκπομ.

Παράλληλα, οι φίλοι του Δικέφαλου συνεχίζουν να προσφέρουν τρόφιμα στο πλαίσιο της "Ημέρας ΠΑΟΚ".

2119300.jpg
2119298.jpg
2119301.jpg
2119281.jpg

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA