Επιστολή προς τον υφυπουργό Αθλητισμού Γιώργο Βασιλειάδη έστειλε σήμερα η ΕΠΟ, με την οποία ζήτησε και έλαβε μια παράταση για το θέμα της αναδιάρθρωσης μέχρι και την Τρίτη.
Τη Δευτέρα στις 12 το μεσημέρια θα γίνει συνάντηση του Υφυπουργείου με την ΕΠΟ και κάποια στελέχη της Σούπερ Λίγκας, ενώ την Τρίτη είναι προγραμματισμένο να γίνει το διοικητικό συμβούλιο της Ομοσπονδίας, της οποίας το αίτημα για παράταση έγινε δεκτό.
Πάντως, ακόμα και αν γίνει η αναδιάρθρωση, αυτή κατά πάσα πιθανότητα δεν θα αφορά τη Σούπερ Λίγκα.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Ο Γιώργος Βασιλειάδης ήταν αμετακίνητος στη σημερινή συνάντηση με την Επιτροπή Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου και από του χρόνου η Σούπερ Λίγκα θα έχει 14 ομάδες, όπως είχε συμφωνηθεί στην αρχή της σεζόν - Στο ΟΑΚΑ ο τελικός του κυπέλλου