Άνοιξε «πόλεμος» για τη μαρίνα της Πυλαίας

Επίθεση του δημάρχου Ι. Καϊτεζίδη στο γ.γ Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης, Γ. Τζιάλλα, που τον κατηγόρησε για κωλυσιεργία στη σύμβαση παραχώρησης

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Τα ξίφη τους για την ανάπλαση της μαρίνας της Πυλαίας διασταυρώνουν η διοίκηση του δήμου Πυλαίας Χορτιάτη και η ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού, επιρρίπτοντας ευθύνες ο ένας στον άλλον σχετικά με τη σύμβαση παραχώρησης της χρήσης και εκμετάλλευσης της ζώνης του τουριστικού λιμένα Πυλαίας.

Λάδι στη φωτιά έριξε με δηλώσεις του ο γενικός γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης, Γιώργος Τζιάλλας, ο οποίος επέρριψε ευθύνες στο δήμαρχο, Ιγνάτιο Καϊτεζίδη, για την καθυστέρηση που σημειώθηκε σχετικά με τις ενέργειες που έπρεπε να κάνει ο δήμος. «Το σχέδιο σύμβασης παραχώρησης της χρήσης και εκμετάλλευσης της ζώνης του τουριστικού λιμένα Πυλαίας, δεν ‘χάθηκε’ στο γραφείο του υπουργού ή οπουδήποτε αλλού στο υπουργείο Τουρισμού, όπως ισχυρίστηκε ο δήμαρχος.. Στο πλαίσιο της καλής συνεργασίας, καλό θα ήταν ο δήμαρχος να μην καταλογίζει στο υπουργείο Τουρισμού κωλυσιεργία που ο ίδιος επέδειξε, και να μην αποποιείται των ευθυνών του. Πόσο μάλλον, όταν οφείλεται στις παραλείψεις του δήμου η καθυστέρηση της διαδικασίας το τελευταίο έτος, σε ένα έργο σημαντικό για την περιοχή και την τοπική κοινωνία» υποστήριξε προσφάτως ο κ. Τζάλλας.

Ι. Καϊτεζίδης: «Κάνουμε έξι χρόνια ιώβεια υπομονή»

Σκληρή ήταν η απάντηση του δημάρχου Πυλαίας – Χορτιάτη, Ιγνάτιου Καϊτεζίδη, ο οποίος σε ανακοίνωση του σχολάζει δηκτικά πως «κατανοούμε ότι ο γ.γ τουριστικής πολιτικής και ανάπτυξης κ. Γιώργος Τζιάλλας οφείλει να προστατεύσει την πολιτική του προϊσταμένη, υπουργό τουρισμού κ. Έλενα Κουντουρά, αλλά τα αντικειμενικά γεγονότα μιλούν από μόνα τους».

Υποστηρίζει ότι το σχέδιο σύμβασης από την ομολογία του ίδιου του κ. Τζιάλλα εστάλη από το υπουργείο τουρισμού στον δήμο στις 23 Μαρτίου του 2018, όπως άλλωστε ο ίδιος  παραδέχεται στην ανακοίνωσή του. «Χρειάστηκε δηλαδή να περάσουν 6 ολόκληρα χρόνια καθ΄ομολογία του ίδιου του Υπουργείου. Για ποια ακριβώς «κωλυσιεργία» του δήμου μιλάμε σήμερα;» διερωτάται ο κ. Καϊτεζίδης και προσθέτει πως ως προς την ουσία του ζητήματος, ο δήμος έχει ήδη αποστείλει τις παρατηρήσεις του επί του αρχικού σχεδίου του υπουργείου και αναμένει την ανταπόκρισή του.

«Ενώ κάνουμε επί 6 χρόνια ιώβεια υπομονή, είναι άδικο σήμερα να δεχόμαστε επιθέσεις για δήθεν κωλυσιεργία από μέρους μας. Είμαστε στην διάθεση του υπουργείου για τα επόμενα βήματα ενός τόσο μεγάλου έργου, η σπουδαιότητα του οποίου αναγνωρίζεται επιτέλους από όλους του εμπλεκόμενους φορείς. Θα ήθελα επίσης να συστήσω σε ορισμένους καλοθελητές που βιάστηκαν να εκφράσουν απόψεις με καθαρά μικροκομματική στόχευση, να κρατήσουν αποστάσεις γιατί στο τέλος θα εκτεθούν», δήλωσε ο δήμαρχος Πυλαίας-Χορτιάτη κ. Καϊτεζίδης.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA