Άρης: Χάνει Ολυμπιακό ο Ντιγκινί

Εκτός της θλάσης που υπέστη, ο Γάλλος συμπλήρωσε και κάρτες

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Από το παιχνίδι του Άρη με αντίπαλο τον Ολυμπιακό στο "Γ. Καραϊσκάκης" (10/3, 19:30) θα λείψει τελικά ο Νικολά Ντιγκινί, καθώς συμπλήρωσε κάρτες, ενώ παράλληλα είναι και τραυματίας.

Ο Γάλλος μεσοεπιθετικός υπέστη θλάση στο ματς με την ΑΕΚ και θα μείνει εκτός δράσης για 15 ημέρες, με το τεχνικό επιτελείο να αποφασίζει να εκτίσει την ποινή της τιμωρίας του στο ματς της ερχόμενης Κυριακής με τον Ολυμπιακό.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA