Αθήνα: Έκρηξη από γκαζάκια σε παράρτημα του ΟΠΕΚΕΠΕ στην Ομόνοια

Από τη φωτιά και την έκρηξη προκλήθηκαν μικρές φθορές

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Εμπρηστική επίθεση σε παράρτημα του ΟΠΕΚΕΠΕ, σημειώθηκε στις 4.00 τα ξημερώματα στη συμβολή των οδών Ζαχία και Νέστορος, στην Αθήνα. 

Όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, άγνωστοι τοποθέτησαν εμπρηστικό μηχανισμό στην πίσω πλευρά του κτιρίου. Στη συνέχεια περιέλουσαν τον μηχανισμό με εύφλεκτο υγρό και του έβαλαν φωτιά, με αποτέλεσμα να εκραγεί ένα από τα τέσσερα γκαζάκια.

Από τη φωτιά και την έκρηξη προκλήθηκαν μικρές φθορές.

Το κτίριο φυλάσσεται από την Αστυνομία. Περιπολικό που βρισκόταν στην μπροστινή πλευρά του κτιρίου κινήθηκε προς το σημείο όταν σημειώθηκε η έκρηξη, αλλά οι δράστες είχαν ήδη διαφύγει.

Οι αστυνομικές αρχές συλλέγουν βιντεοληπτικό υλικό ενώ την έρευνα έχει αναλάβει η Κρατική Ασφάλεια.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA