ΚΕΔΕ: Στο επίκεντρο της ημερίδας της η Συνταγματική Αναθεώρηση και η θεσμική ενίσχυση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης
Μεταξύ των ομιλητών ήταν και οι κ.κ. Ευ. Βενιζέλος και Πρ. Παυλόπουλος
Ξεκίνησε ο «πόλεμος» στις κεντροαριστερές παρατάξεις που διεκδικούν τον δήμο Θεσσαλονίκης με σχόλια για τις προγραμματικές θέσεις και προσωπικές επιθέσεις
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Τα «μαχαίρια» έβγαλαν οι κεντροαριστερές παρατάξεις που διεκδικούν τον δήμο Θεσσαλονίκης. Μέχρι πρότινος οι αντιπαραθέσεις σημειώνονταν ανάμεσα στους δεξιούς υποψήφιους, που από την αρχή «σφάζονται» με το βαμβάκι. Στην κεντροαριστερά υπήρχαν κάποιες «σπόντες» χωρίς ονοματεπώνυμο, ωστόσο πλέον ο «πόλεμος» ανάμεσα σε Σπύρο Βούγια και Πέτρο Λεκάκη ξεκίνησε επίσημα από χθες.
Ο Σπύρος Βούγιας, εμφανώς ενοχλημένος για όσα σχολίασε για τον ίδιο ο Πέτρος Λεκάκης, με ανάρτηση του στο facebook για πρώτη φορά μίλησε για τη «Θεσσαλονίκη Πρώτη», χαρακτηρίζοντας τα στελέχη αποτυχημένους και ο,τι πιο παλιό υπάρχει. «Οι υπηρεσιακοί αντιδήμαρχοι της δεύτερης, αποτυχημένης θητείας Μπουτάρη, που ευθύνονται για την τραγική κατάσταση της πόλης τα τελευταία χρόνια, υπόσχονται ότι θα αλλάξουν τα πάντα, δηλαδή τον εαυτό τους, αφού αυτοί διοίκησαν και διοικούν ακόμη το Δήμο Θεσσαλονίκης» έγραψε ο υποψήφιος δήμαρχος με αφορμή την χθεσινή εκδήλωση του συνδυασμού «Θεσσαλονίκη Πρώτη» στο Ολύμπιον, όπου ο Πέτρος Λεκάκης παρουσίασε τις θέσεις τους και το πρόγραμμα του. Ο Πέτρος Λεκάκης κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, χωρίς να ονοματίσει, σχολίασε το πρόγραμμα 100 εβδομάδων που είχε παρουσιάσει ο Σπύρος Βούγιας, λέγοντας «εμείς δεν θα χρειαστούμε ούτε 100 ημέρες, ούτε 100 εβδομάδες για να διοικήσουμε το Δήμο. Θα διοικήσουμε από την πρώτη ημέρα το δήμο Θεσσαλονίκης». Επίσης, για ακόμη μια φορά είπε πως «ο δήμος Θεσσαλονίκης δεν είναι για να βγάζει πολιτικές συντάξεις», φράση που πολλοί την αποδίδουν προς τον Σπύρο Βούγια, καθώς φέτος συνταξιοδοτείται.
Ο επικεφαλής της «ΠΟΛΗχρωμης Θεσσαλονίκης», σχολίασε ακόμα την γεμάτη αίθουσα του Ολύμπιον και τον ενθουσιασμό του Πέτρου Λεκάκη. «Σε μια αίθουσα γεμάτη υπαλλήλους των υπηρεσιών τους και καταστηματάρχες υγειονομικού ενδιαφέροντος που στηρίζουν απροκάλυπτα τον αυτοαποκαλούμενο "δήμαρχο νύχτας", αναλώθηκαν αποκλειστικά σε χαρακτηρισμούς κατά των συνυποψηφίων τους, εκφράζοντας ότι πιο παρωχημένο και παλαιοκομματικό υπάρχει». Επίσης, στάθηκε στην παρουσία του δημάρχου Θεσσαλονίκης στην εκδήλωση και στην στήριξη που ανακοίνωσε στη «Θεσσαλονίκη Πρώτη». «Το πιο αστείο όμως ήταν η κωμικοτραγική παρουσία του απερχόμενου δημάρχου που, αφού ακύρωσε προηγουμένως την πρώτη επιλογή της "Πρωτοβουλίας", δηλώνει τώρα ότι στηρίζει, ταυτόχρονα, όλους, σχεδόν, τους υποψηφίους δημάρχους. ΤΟΠΟ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ!».
Η δημοσίευση:
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΜεταξύ των ομιλητών ήταν και οι κ.κ. Ευ. Βενιζέλος και Πρ. Παυλόπουλος
Πάνω από 100 περιφερειάρχες και δήμαρχοι στην Ελλάδα – Συζήτηση για συνοχή, ανάπτυξη και το μέλλον της ευρωπαϊκής χρηματοδότησης
Είχε εκλεγεί με το ψηφοδέλτιο του Κ. Ζέρβα και αποχωρεί διότι «βλέπω με μεγάλη χαρά και ικανοποίηση πως, επιτέλους, (σ.σ. η πόλη) αλλάζει»
«Επεξεργαζόμαστε 2-3 σενάρια. Δεν πρόκειται να υποκύψουμε σε κανέναν εκβιασμό ώστε να κάνουμε βίαιες κινήσεις σε βάρος του συμφέροντος του δήμου» ξεκαθάρισε η Χ. Αράπογλου