Δ. Αθηναίων: Συνελήφθησαν 14 δημοτικοί υπάλληλοι και αστυνομικοί - Εκβίαζαν καταστηματάρχες εστίασης

Τη δικογραφία και την έρευνα κάνει το Εσωτερικών Υποθέσεων - Στην κατοχή των υπαλλήλων που εκβίαζαν τους καταστηματάρχες έχουν εντοπιστεί περισσότερα από 400.000 ευρώ

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Στη σύλληψη υπαλλήλων του Δήμου Αθηναίων προχώρησαν τα στελέχη της Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων, καθώς ύστερα καταγγελία πραγματοποίησαν έρευνα και διαπίστωσαν ότι οι υπάλληλοι εκβίαζαν ιδιοκτήτες καταστημάτων εστίασης στο κέντρο της Αθήνας, προκειμένου να τους δίνουν χρήματα και να γλιτώνουν τη βεβαίωση παραβάσεων από τη δημοτική αστυνομία.

Τα άτομα που συνελήφθησαν φέρονται να έρχονταν σε επαφή με ιδιοκτήτες καφέ κι εστιατορίων που βρίσκονται στο κέντρο της πρωτεύουσας και τους ζητούσαν ανταλλάγματα για να έχουν ευνοϊκή μεταχείριση.

Άλλες πληροφορίες σημειώνουν πως στην υπόθεση εμπλέκονται 14 άτομα, εκ των οποίων φέρεται να είναι και ο δημοτικός αστυνόμος τμηματάρχης, αλλά και υπάλληλοι του Δήμου, από τη Διεύθυνσης Υγιεινής.

Τη δικογραφία και την έρευνα κάνει το εσωτερικών υποθέσεων.

Στην κατοχή των υπαλλήλων που εκβίαζαν τους καταστηματάρχες έχουν εντοπιστεί περισσότερα από 400.000 ευρώ.


Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA