«Οι απλοί εργαζόμενοι δεν έχουν τίποτε να φοβούνται», τονίζει μεταξύ άλλων σε ανάρτησή του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης με τη ΝΔ, Νίκος Ταχιάος.
Αναφέρεται σε δημοσίευμα που κάνει λόγο για υπόγεια συνεννόηση στήριξης, Ταχιάου- Μπουτάρη, αλλά και στην απάντηση του κ. Μπουτάρη στο εν λόγω δημοσίευμα όσον αφορά το θέμα της έφεσης των 192 συμβασιούχων του Δήμου Θεσσαλονίκης. «Όσοι εμπλέκονται σε αυτά, καλά κάνουν και ανησυχούν και δικαιολογημένα φωνάζουν», σχολιάζει.
Ο επικεφαλής του συνδυασμού «Θεσσαλονίκη- Υπεύθυνα» έγραψε αναλυτικά:
«Όσον αφορά το επίμαχο θέμα των 192 που αποτέλεσε την αφορμή της διάψευσης σχετικού δημοσιεύματος, που εξέδωσε ο Γιάννης Μπουτάρης, δεν έχω κάτι να προσθέσω στα γεγονότα και επί της αρχής. Είμαι αυτός που έθεσε το θέμα και προειδοποίησε για τις επιπτώσεις του.
Τα αισθήματα και οι απόψεις μου για τον Γιάννη Μπουτάρηέχουν περάσει τόσα κύματα όσες και οι αμέτρητες αποχρώσεις της ιδιόρρυθμης προσωπικότητας του και της τεθλασμένης πολιτείας του.
Σε πείσμα όσων ισχυρίζονται τα αντίθετα, υπάρχουν ακόμη στο Fb επικριτικά σχόλια μου, λίγες μόλις ημέρες πριν τις εκλογές του '10. Όσοι ισχυρίζονται ότι υπάρχει μαζί μου υπόγεια συνεννόηση στήριξης, δικαιούνται να αγνοούν τα κριτήρια της δικής μου στάσης απέναντι σε ιδέες, ανθρώπους και γεγονότα, είναι αδικαιολόγητοι όμως εάν μετά από τόσα χρόνια, θεωρούν συμβατικά προβλέψιμο τον Μπουτάρη.
Γελάω λοιπόν με την φημολογία. Από την πλευρά μου, έχω πει ότι έχω μεγαλώσει αρκετά, ώστε να είμαι πλέον γενναιόδωρος με τους ανθρώπους, ειδικά όταν αυτοί βρίσκονται σε ένα μεταίχμιο της ζωής τους. Κι επίσης, δεν βρίσκω καμία χρησιμότητα στο μανιχαϊστικό "καλός δήμαρχος - κακός δήμαρχος". Πρόκειται για μια ερώτηση στην οποία δεν θα απαντήσω. Εξήγησα εξ αρχής ότι το τελευταίο πράγμα που βρίσκω σωστό, είναι ο επόμενος να εξαντλείται στην αποκαθήλωση του προηγουμένου. Η σχέση μου λοιπόν με τον Μπουτάρη είναι ξεκάθαρο ότι εξαντλείται σε αυτό. Άλλωστε, η προσωπική επαφή μας υπήρξε πολύ περιορισμένη στην μία τετραετία που συνυπήρξαμε στο δημοτικό συμβούλιο, πριν την αποχώρησή μου, όταν το άστρο του δεν είχε ακόμη λάμψει.
Όσον αφορά το επίμαχο θέμα των 192 που αποτέλεσε την αφορμή της διάψευσης σχετικού δημοσιεύματος, που εξέδωσε ο Γιάννης Μπουτάρης, δεν έχω κάτι να προσθέσω στα γεγονότα και επί της αρχής. Είμαι αυτός που έθεσε το θέμα και προειδοποίησε για τις επιπτώσεις του.
Πρόθεση μου εάν εκλεγώ δήμαρχος είναι, να σταματήσει να αποτελεί ο μικρόκοσμος της υπηρεσίας καθαριότητας χώρο ανάπτυξης πελατειακών σχέσεων, εκμετάλλευσης ανθρώπων σε βαθιά ανάγκη, περίεργων συναλλαγών με εργατολόγους και λειτουργίας εκβιαστικών της διοίκησης μηχανισμών. Όσοι εμπλέκονται σε αυτά, καλά κάνουν και ανησυχούν και δικαιολογημένα φωνάζουν. Οι απλοί εργαζόμενοι δεν έχουν τίποτε να φοβούνται. Σε κάθε περίπτωση προέχει το δημόσιο συμφέρον».
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Ο πρόεδρος των Δημοκαρτών αναφέρει ότι εκείνος ζήτησε επίσημα την παραίτηση της κ. Τζάκρη από τη θέση της αντιπροέδρου των Δημοκρατών και του Ευρωπαϊκού Δημοκρατικού Κόμματος
Ο γ.γ. του ΚΚΕ μίλησε στην ημερίδα του Κεντρικoύ Συμβουλίου της ΚΝΕ ενάντια σε όλες τις εξαρτήσεις, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ενάντια στα ναρκωτικά, με τίτλο «Σκεφτόμαστε καθαρά - Δρούμε συλλογικά - Ζούμε πραγματικά»
Οι συμφωνίες αυτές θέτουν τις βάσεις για την ενεργό συμμετοχή της ελληνικής επιχειρηματικότητας στην ανασυγκρότηση της Ουκρανίας στους κρίσιμους τομείς της ενέργειας και των υποδομών, αναφέρει το υπουργείο