Αποχώρησε από το κόμμα Κασσελάκη η αναπληρώτρια εκπρόσωπος τύπου Έφη Μιχελάκη
Δηλώνει ότι θα παραμείνει πάντα το πολιτικό παιδί του Ανδρέα Παπανδρέου, τον οποίο χαρακτήρισε «τον πιο χαρισματικό ηγέτη που πέρασε από την Ελλάδα»
Ο υποψήφιος δήμαρχος με τη ΝΔ αναφέρεται σε δημοσίευμα που του χρεώνει υπόγεια συνεννόηση-στήριξη με τον Γ. Μπουτάρη
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
«Οι απλοί εργαζόμενοι δεν έχουν τίποτε να φοβούνται», τονίζει μεταξύ άλλων σε ανάρτησή του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης με τη ΝΔ, Νίκος Ταχιάος.
Αναφέρεται σε δημοσίευμα που κάνει λόγο για υπόγεια συνεννόηση στήριξης, Ταχιάου- Μπουτάρη, αλλά και στην απάντηση του κ. Μπουτάρη στο εν λόγω δημοσίευμα όσον αφορά το θέμα της έφεσης των 192 συμβασιούχων του Δήμου Θεσσαλονίκης. «Όσοι εμπλέκονται σε αυτά, καλά κάνουν και ανησυχούν και δικαιολογημένα φωνάζουν», σχολιάζει.
Ο επικεφαλής του συνδυασμού «Θεσσαλονίκη- Υπεύθυνα» έγραψε αναλυτικά:
«Όσον αφορά το επίμαχο θέμα των 192 που αποτέλεσε την αφορμή της διάψευσης σχετικού δημοσιεύματος, που εξέδωσε ο Γιάννης Μπουτάρης, δεν έχω κάτι να προσθέσω στα γεγονότα και επί της αρχής. Είμαι αυτός που έθεσε το θέμα και προειδοποίησε για τις επιπτώσεις του.
Τα αισθήματα και οι απόψεις μου για τον Γιάννη Μπουτάρη έχουν περάσει τόσα κύματα όσες και οι αμέτρητες αποχρώσεις της ιδιόρρυθμης προσωπικότητας του και της τεθλασμένης πολιτείας του.
Σε πείσμα όσων ισχυρίζονται τα αντίθετα, υπάρχουν ακόμη στο Fb επικριτικά σχόλια μου, λίγες μόλις ημέρες πριν τις εκλογές του '10. Όσοι ισχυρίζονται ότι υπάρχει μαζί μου υπόγεια συνεννόηση στήριξης, δικαιούνται να αγνοούν τα κριτήρια της δικής μου στάσης απέναντι σε ιδέες, ανθρώπους και γεγονότα, είναι αδικαιολόγητοι όμως εάν μετά από τόσα χρόνια, θεωρούν συμβατικά προβλέψιμο τον Μπουτάρη.
Γελάω λοιπόν με την φημολογία. Από την πλευρά μου, έχω πει ότι έχω μεγαλώσει αρκετά, ώστε να είμαι πλέον γενναιόδωρος με τους ανθρώπους, ειδικά όταν αυτοί βρίσκονται σε ένα μεταίχμιο της ζωής τους. Κι επίσης, δεν βρίσκω καμία χρησιμότητα στο μανιχαϊστικό "καλός δήμαρχος - κακός δήμαρχος". Πρόκειται για μια ερώτηση στην οποία δεν θα απαντήσω. Εξήγησα εξ αρχής ότι το τελευταίο πράγμα που βρίσκω σωστό, είναι ο επόμενος να εξαντλείται στην αποκαθήλωση του προηγουμένου. Η σχέση μου λοιπόν με τον Μπουτάρη είναι ξεκάθαρο ότι εξαντλείται σε αυτό. Άλλωστε, η προσωπική επαφή μας υπήρξε πολύ περιορισμένη στην μία τετραετία που συνυπήρξαμε στο δημοτικό συμβούλιο, πριν την αποχώρησή μου, όταν το άστρο του δεν είχε ακόμη λάμψει.
Όσον αφορά το επίμαχο θέμα των 192 που αποτέλεσε την αφορμή της διάψευσης σχετικού δημοσιεύματος, που εξέδωσε ο Γιάννης Μπουτάρης, δεν έχω κάτι να προσθέσω στα γεγονότα και επί της αρχής. Είμαι αυτός που έθεσε το θέμα και προειδοποίησε για τις επιπτώσεις του.
Πρόθεση μου εάν εκλεγώ δήμαρχος είναι, να σταματήσει να αποτελεί ο μικρόκοσμος της υπηρεσίας καθαριότητας χώρο ανάπτυξης πελατειακών σχέσεων, εκμετάλλευσης ανθρώπων σε βαθιά ανάγκη, περίεργων συναλλαγών με εργατολόγους και λειτουργίας εκβιαστικών της διοίκησης μηχανισμών. Όσοι εμπλέκονται σε αυτά, καλά κάνουν και ανησυχούν και δικαιολογημένα φωνάζουν. Οι απλοί εργαζόμενοι δεν έχουν τίποτε να φοβούνται.
Σε κάθε περίπτωση προέχει το δημόσιο συμφέρον».
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΔηλώνει ότι θα παραμείνει πάντα το πολιτικό παιδί του Ανδρέα Παπανδρέου, τον οποίο χαρακτήρισε «τον πιο χαρισματικό ηγέτη που πέρασε από την Ελλάδα»
Στην ίδια γραμμή κυβέρνηση και δικαστικοί λειτουργοί
Όπως επισημαίνει ο ΣΥΡΙΖΑ, «στην επιστολή τους αναφέρονται ειδικά στον Θ. Πλεύρη και τον Άδωνι Γεωργιάδη»
Ποιοι δικαιούνται χρηματοδότηση, τα εισοδηματικά όρια, οι υποχρεώσεις μίσθωσης και οι έλεγχοι της ΑΑΔΕ για τα κλειστά ακίνητα που μπαίνουν στην αγορά