Δήμος Δέλτα: Επιστολή της δημάρχου στα ΕΛΤΑ για την υποβάθμιση της ταχυδρομικής εξυπηρέτησης
Επισημαίνεται ότι δεν είναι δυνατόν, εν έτει 2026, τρεις κοινότητες με συνολικό πληθυσμό περίπου 8.000 κατοίκων να εξυπηρετούνται από έναν μόνο υπάλληλο
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Επιστολή διαμαρτυρίας απέστειλε η Δήμαρχος Δέλτα Γερακίνα Μπισμπινά προς τη Διοίκηση των ΕΛΤΑ για τη σοβαρή υποβάθμιση της ταχυδρομικής εξυπηρέτησης στις Κοινότητες Ανατολικού, Κυμίνων και Νέων Μαλγάρων.
Στην επιστολή επισημαίνεται ότι δεν είναι δυνατόν, εν έτει 2026, τρεις κοινότητες με συνολικό πληθυσμό περίπου 8.000 κατοίκων να εξυπηρετούνται από έναν μόνο υπάλληλο, για περιορισμένες ώρες και μόλις μία ημέρα την εβδομάδα.
Η Δήμαρχος ζητά από τα ΕΛΤΑ την άμεση ενίσχυση της εξυπηρέτησης, με περισσότερες ημέρες και ώρες λειτουργίας, επαρκή στελέχωση και αποκατάσταση της τακτικής διανομής αλληλογραφίας στις τοπικές κοινότητες.
Ο Δήμος Δέλτα συνεχίζει να διεκδικεί ισότιμες και αξιοπρεπείς δημόσιες υπηρεσίες για όλους τους δημότες.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Δεν επρόκειτο για έναν μαθηματικό διαγωνισμό, αλλά για μια διαδικασία εξάσκησης και συγκέντρωσης, κατά την οποία τα παιδιά έκαναν δύσκολες διαιρέσεις και απαιτητικές προσθέσεις και αφαιρέσεις