Δήμος Θεσσαλονίκης: Επιχείρηση «σκούπα» μετά τους χθεσινούς πανηγυρισμούς (φωτ.)
Ήδη το μεγαλύτερο μέρος των σκουπιδιών σε Λευκό Πύργο και Τούμπα έχει μαζευτεί ενώ μέχρι το μεσημέρι θα έχουν καθαριστεί εντελώς όλα τα σημεία - Στην Δ´ Δημοτική Κοινότητα οι υπάλληλοι του δήμου έχουν μαζέψει ήδη πάνω από 800 κιλά σκουπιδιών
Συνεργεία της υπηρεσίας καθαριότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης βρίσκονται στους δρόμους από νωρίς το πρωί προκειμένου να μαζέψουν τον μεγάλο όγκο απορριμμάτων που υπάρχει σε διάφορες περιοχές της πόλης μετά τους χθεσινούς πανηγυρισμούς.
Ήδη το μεγαλύτερο μέρος των σκουπιδιών σε Λευκό Πύργο και Τούμπα έχει μαζευτεί ενώ μέχρι το μεσημέρι θα έχουν καθαριστεί εντελώς όλα τα σημεία που μετατράπηκαν χθες σε σκουπιδότοπους.
Στην Δ´ Δημοτική Κοινότητα οι υπάλληλοι του δήμου έχουν μαζέψει ήδη πάνω από 800 κιλά σκουπιδιών που βρίσκονταν στο σημείο που τοποθετήθηκε χθες η γιγαντοοθόνη με χιλιάδες οπαδούς να παρακολουθούν τον αγώνα έξω από το γήπεδο της Τούμπας.
Νωρίς το πρωί μηχανήματα της υπηρεσίας καθαριότητας έπλυναν δρόμους και κοινόχρηστους χώρους στο κέντρο της πόλης.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Μπορεί οι πανηγυρισμοί των οπαδών του ΠΑΟΚ να είναι δικαιολογημένοι, σίγουρα όμως η εικόνα που άφησαν πίσω τους φεύγοντας από το τοπόσημο της Θεσσαλονίκης, δεν είναι και η καλύτερη
Αντιεξουσιαστές και συλλογικότητες εκφράζουν αλληλεγγύη τους στους κατοίκους των προσφυγικών και στους απεργούς πείνας, Αρίστο Χαντζή και Suzon Doppagne