ΕΑΚΘ: Αναβαθμίζονται οι εγκαταστάσεις στο Φοίνικα (φωτ.)
Το έργο αναμένεται να δώσει νέα πνοή στον αθλητισμό της περιοχής
Το ανοιχτό γήπεδο ποδοσφαίρου με τις κερκίδες, το κλειστό γυμναστήριο και οι αποθηκευτικοί χώροι θα αξιοποιηθούν από την τοπική αυτοδιοίκηση
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Νέα εποχή ξεκινάει για τον αθλητισμό της Καλαμαριάς, αφού δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση για παραχώρηση των εγκαταστάσεων του Φοίνικα στο δήμο για τα επόμενα 25 χρόνια.
Πριν από επτά χρόνια οι εγκαταστάσεις είχαν περιέλθει με υπουργική απόφαση στην κυριότητα των Εθνικών Αθλητικών Κέντρων Θεσσαλονίκης, ωστόσο η υλοποίηση της απόφασης είχε μπλοκαριστεί από τρία σωματεία.
Τον Νοέμβριο του 2021 οι εγκαταστάσεις αποδόθηκαν οριστικά, με δικαστική απόφαση, στα ΕΑΚΘ, που σε δεύτερο χρόνο τα παραχώρησαν για 25 χρόνια στο δήμο Καλαμαριάς.
Το αμέσως προσεχές διάστημα θα υπογραφεί πρωτόκολλο παράδοσης παραλαβής από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, την Επιτροπή Διοίκησης των ΕΑΚΘ και τον δήμο Καλαμαριάς, ώστε το ανοιχτό γήπεδο ποδοσφαίρου με τις κερκίδες, το κλειστό γυμναστήριο και οι αποθηκευτικοί χώροι να αξιοποιηθούν από την τοπική αυτοδιοίκηση.
«Με το δεξί μπήκε η χρονιά για τον δήμο Καλαμαριάς. Ο κόπος μας πιάνει τόπο μέρα με τη μέρα. Επόμενο βήμα η αναβάθμιση των εγκαταστάσεων και η πλήρης αξιοποίηση τους από την τοπική κοινωνία. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον υπουργό Λευτέρη Αυγενάκη, στον πρόεδρο των ΕΑΚΘ Τριαντάφυλλο Πέτρογλου, στον αντιδήμαρχό μας Αθανάσιο Γιαννακό και όλους όσοι συνεργαστήκαμε για το μεγάλο αυτό πρώτο βήμα», σχολίασε ο δήμαρχος Καλαμαριάς Γιάννης Δαρδαμανέλης.
Η δημοσίευση στο ΦΕΚ
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΤο έργο αναμένεται να δώσει νέα πνοή στον αθλητισμό της περιοχής
Ένα ακόμα χρόνιο πρόβλημα λύνεται, αφού τις προσεχείς ημέρες θα υπογραφεί η σχετική υπουργική απόφαση
Δεύτερη υπέρβαση και φουλ για πρόκριση οι Αφρικανοί