Έφτασαν σήμερα, Κυριακή, και στο νοσοκομείο Τρικάλων οι πρώτες παρτίδες των εμβολίων κατά του νέου κορονοϊού.
Οι δόσεις παραδόθηκαν το πρωί, παρουσία του υποδιοικητή της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδας, Ηλία Τσιαούση, του διοικητή του νοσοκομείου Τρικάλων, Κωνσταντίνου Γρηγορίου και του διευθυντή Ιατρικής Υπηρεσίας του νοσοκομείου, Στέφανου Τσουρβάκα.
Σύμφωνα με τον διοικητή του νοσοκομείου αύριο, Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2021, θα ξεκινήσει ο εμβολιασμός για το υγειονομικό προσωπικό του νοσηλευτικού ιδρύματος, σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους του νοσοκομείου.
«Το εμβόλιο είναι ένας τρόπος για να ξαναπάρουμε στα χέρια μας την ζωής μας», τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση της διοίκησης του νοσοκομείου Τρικάλων.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Το σύνολο των εμβολίων που παρελήφθησαν είναι 280 δόσεις που αποθηκεύτηκαν στα ψυγεία του φαρμακείου στο νοσοκομείο - Αύριο θα ξεκινήσουν οι πρώτοι εμβολιασμοί στα δύο εμβολιαστικά κέντρα του Γ. Ν. Κατερίνης
Αύριο, Δευτέρα, θα ξεκινήσουν στα δύο νοσοκομεία οι εμβολιασμοί γιατρών, νοσηλευτικού προσωπικού, εργαζόμενων, καθώς και του προσωπικού των Κέντρων Υγείας και του ΕΚΑΒ
Οι εμβολιασμοί συνεχίζονται χωρίς διακοπή και με βάση τον προγραμματισμό της επιχείρησης «Ελευθερία» διευκρίνισε ο Μ. Θεμιστοκλέους - Από τις 27/12/2020 έως σήμερα έχουν γίνει 3.779 εμβολιασμοί