Τα πρώτα εμβόλια παραδόθηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο της Καρδίτσας

Αύριο το πρωί στις 8.30 ξεκινούν οι εμβολιασμοί του υγειονομικού προσωπικού του νοσοκομείου

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Έφτασαν σήμερα στο Γενικό Νοσοκομείο Καρδίτσας οι πρώτες δόσεις εμβολίων για τον COVID-19 με συνοδεία περιπολικού.

Παραδόθηκαν το πρωί, παρουσία του υποδιοικητή της 5ης Υ.Π. Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδας Σταύρου Παπαγεωργίου και του διοικητή του Γ.Ν. Καρδίτσας Δημήτρη Κεχαγιά.

Αύριο το πρωί στις 8.30 ξεκινούν οι εμβολιασμοί του υγειονομικού προσωπικού του νοσοκομείου.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA