Έφτασαν σήμερα στο Γενικό Νοσοκομείο Καρδίτσας οι πρώτες δόσεις εμβολίων για τον COVID-19 με συνοδεία περιπολικού.
Παραδόθηκαν το πρωί, παρουσία του υποδιοικητή της 5ης Υ.Π. Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδας Σταύρου Παπαγεωργίου και του διοικητή του Γ.Ν. Καρδίτσας Δημήτρη Κεχαγιά.
Αύριο το πρωί στις 8.30 ξεκινούν οι εμβολιασμοί του υγειονομικού προσωπικού του νοσοκομείου.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Το σύνολο των εμβολίων που παρελήφθησαν είναι 280 δόσεις που αποθηκεύτηκαν στα ψυγεία του φαρμακείου στο νοσοκομείο - Αύριο θα ξεκινήσουν οι πρώτοι εμβολιασμοί στα δύο εμβολιαστικά κέντρα του Γ. Ν. Κατερίνης
Ο Μ. Γιαννάκος επισημαίνει ότι στο «Δρομοκαΐτειο» όπου επρόκειτο να εμβολιαστεί αύριο και ο ίδιος, το νοσοκομείο δήλωνε έτοιμο-Ζητά εξηγήσεις από την κυβέρνηση