Θεσσαλονίκη: Έφυγε από τη ζωή ο καθηγητής Προϊστορικής Αρχαιολογίας του ΑΠΘ Νίκος Ευστρατίου
Οι ερευνητικές του δραστηριότητες περιελάμβαναν έρευνες πεδίου στην Ελλάδα, την Κύπρο και το Ομάν
Μέσα σε διάστημα τριών ημερών, δύο οδηγοί λεωφορείων του ΟΑΣΘ βρέθηκαν αντιμέτωποι με την επικίνδυνη κατάσταση
- Newsroom
Το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΘ εκφράζει την έντονη ανησυχία του για τα επαναλαμβανόμενα περιστατικά δυσλειτουργίας στις μπάρες της ισόπεδης διάβασης του ΟΣΕ, πλησίον του ΚΤΕΛ Μακεδονία.
Όπως τονίζουν στην ανακοίνωση, «μέσα σε διάστημα τριών ημερών, δύο οδηγοί λεωφορείων του ΟΑΣΘ βρέθηκαν αντιμέτωποι με την επικίνδυνη κατάσταση, όπου οι μπάρες κατέβηκαν αιφνιδίως, χωρίς καμία ηχητική προειδοποίηση, κατά τη διέλευση των οχημάτων τους.
Μάλιστα ο ένας συνάδελφός μας βρέθηκε στο αυτόφωρο ως κοινός εγκληματίας, χωρίς να φέρει την παραμικρή ευθύνη για το περιστατικό.
Η ανωτέρω κατάσταση, η οποία θέτει σε άμεσο κίνδυνο την ασφάλεια των εργαζομένων και των επιβατών, έχει καταγγελθεί εγγράφως στον ΟΣΕ τόσο από το Συνδικάτο Εργαζομένων όσο και από τη Διοίκηση του ΟΑΣΘ. Παρά τις επανειλημμένες επισημάνσεις, δεν έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα για την αποκατάσταση της ομαλής και ασφαλούς λειτουργίας της διάβασης.
Ειδικότερα, η δυσλειτουργία των μπαρών, η οποία προκαλεί την αυτόματη κατάβασή τους κατά τη διέλευση των λεωφορείων, εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους:
Το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΘ, με γνώμονα την προάσπιση της ασφάλειας των εργαζομένων και των επιβατών, απαιτεί:
Το Συνδικάτο δηλώνει ότι θα παρακολουθεί στενά την εξέλιξη του ζητήματος και θα προβεί σε κάθε νόμιμη ενέργεια για την προάσπιση των δικαιωμάτων και της ασφάλειας των εργαζομένων του αλλά και του επιβατικού κοινού.»
Οι ερευνητικές του δραστηριότητες περιελάμβαναν έρευνες πεδίου στην Ελλάδα, την Κύπρο και το Ομάν
Πώς προσκαλούν τους άντρες στο σημείο συνάντησης τα μέλη της ομάδας που ακόμη αναζητούν οι Αρχές - Τι λέει στη «ΜτΚ» η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛΑΣ
Παράλληλα πραγματοποιήθηκε και φιλανθρωπικό παζάρι
Μέχρι στιγμής δεν έχουν αναφερθεί προβλήματα με διαρροές ή άλλου είδους ατυχήματα σε αντίστοιχες μονάδες επαναεριοποίησης LNG