Φρίκη στο Γ’ Νεκροταφείο Αθηνών: Έσπασαν οστεοφυλάκια και άρπαξαν οστά

Η εκτίμηση της αστυνομίας είναι ότι οι δράστες είτε ήθελαν να αφαιρέσουν χρυσά δόντια, είτε να χρησιμοποιήσουν τα οστά για διάφορες τελετές

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Άγνωστοι έσπασαν οστεοφυλάκια στο Γ΄ Νεκροταφείο Αθηνών και αφαίρεσαν οστά, το απόγευμα της Δευτέρας 7 Νοεμβρίου.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, οι δράστες έσπασαν σαράντα οστεοφυλάκια και αφαίρεσαν τα οστά από τα οκτώ.

Η εκτίμηση της αστυνομίας είναι ότι οι δράστες είτε ήθελαν να αφαιρέσουν χρυσά δόντια, είτε να χρησιμοποιήσουν τα οστά για διάφορες τελετές.

Για το περιστατικό διενεργείται προανάκριση.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA