ΚΕΔΕ: Στο επίκεντρο της ημερίδας της η Συνταγματική Αναθεώρηση και η θεσμική ενίσχυση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης
Μεταξύ των ομιλητών ήταν και οι κ.κ. Ευ. Βενιζέλος και Πρ. Παυλόπουλος
Επιβεβαιώνει ότι βρίσκεται κοντά σε νηπιαγωγείο ωστόσο διαβεβαιώνει ότι δεν υπάρχει κανένας απολύτως κίνδυνος καθώς τηρούνται όλα όσα προβλέπει η σχετική νομοθεσία
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Απάντηση στο θέμα της καταγγελίας που δημοσίευσε το makthes.gr για κεραία κινητής τηλεφωνίας που βρίσκεται κοντά σε νηπιαγωγείο της Καλαμαριάς δίνει ο δήμος Καλαμαριάς με ανακοίνωση που εξέδωσε.
Ο δήμος αφού στην ουσία επιβεβαιώνει την ύπαρξη της κεραίας σημειώνει ότι έχει τοποθετηθεί μετά από άδεια της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ.), η οποία έχει εκ του νόμου και την σχετική αρμοδιότητα.
Αναφέρει επίσης ότι την υποχρέωση του ελέγχου για την τήρηση των ορίων ασφαλούς έκθεσης του κοινού σε ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία από τις κατασκευές κεραιών, έχει η Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας (ΕΕΑΕ) η οποία ελέγχει : α) αυτεπαγγέλτως και κατά τρόπο δειγματοληπτικό, ετησίως σε ποσοστό 20% τουλάχιστον των αδειοδοτημένων από την ΕΕΤΤ κεραιών που λειτουργούν εντός σχεδίου πόλεως, και β) κατόπιν αίτησης εκ μέρους της ΕΕΤΤ ή οποιουδήποτε φυσικού ή νομικού προσώπου, που έχει έννομο συμφέρον.
Τέλος σημειώνει ότι «σε σχετική αλληλογραφία του Δήμου Καλαμαριάς, η Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας (Ε.Ε.Α.Ε.) ήδη από τον Δεκέμβριο του 2018 έχει ενημερώσει πως στα όρια του Δήμου Καλαμαριάς έχουν πραγματοποιηθεί μετρήσεις στο περιβάλλον 34 σταθμών κεραιών σε διάφορες ημερομηνίες. Τα αποτελέσματα των μετρήσεων (τα οποία είναι καταχωρημένα στην ιστοσελίδα της Ε.Ε.Α.Ε. http:\\eeae.gr), έδειξαν πως οι τιμές των υψίσυχνων ηλεκτρομαγνητικών πεδίων ήταν χαμηλότερες των ορίων ασφαλούς έκθεσης του γενικού πληθυσμού, όπως αυτά ορίζονται στην κείμενη νομοθεσία».
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΜεταξύ των ομιλητών ήταν και οι κ.κ. Ευ. Βενιζέλος και Πρ. Παυλόπουλος
Πάνω από 100 περιφερειάρχες και δήμαρχοι στην Ελλάδα – Συζήτηση για συνοχή, ανάπτυξη και το μέλλον της ευρωπαϊκής χρηματοδότησης
Είχε εκλεγεί με το ψηφοδέλτιο του Κ. Ζέρβα και αποχωρεί διότι «βλέπω με μεγάλη χαρά και ικανοποίηση πως, επιτέλους, (σ.σ. η πόλη) αλλάζει»
«Επεξεργαζόμαστε 2-3 σενάρια. Δεν πρόκειται να υποκύψουμε σε κανέναν εκβιασμό ώστε να κάνουμε βίαιες κινήσεις σε βάρος του συμφέροντος του δήμου» ξεκαθάρισε η Χ. Αράπογλου