Γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν δυόμισι φορές λιγότερες πιθανότητες να χαλάσουν - Τι δείχνει έρευνα
Η πιο πιθανή αιτία βλαβών, τόσο για τα ηλεκτρικά όσο και για τα συμβατικά αυτοκίνητα, παραμένει η μπαταρία εκκίνησης
Bosch, Michelin, Schaffler, Stellantis και Valeo θα ακολουθήσουν την ίδια τακτική
- Newsroom
Το 2025 θα υλοποιηθούν τα προγράμματα αναδιάρθρωσης των αυτοκινητοβιομηχανιών που εκπονήθηκαν πέρσι μετά την αξιολόγηση των νέων συνθηκών στην αγορά και στην οικονομία.
Οι δύσκολές οικονομικές συνθήκες, η πτώση της ζήτησης, η μειωμένη ανταπόκριση των καταναλωτών για την αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα νέα όρια στους ρύπους των καινούργιων αυτοκινήτων και οι προβληματισμοί σχετικά με την μετάβαση προς την ηλεκτροκινηση είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες που έχουν επηρεάσει την λειτουργία των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Στις 23 Δεκεμβρίου 2024, η Volkswagen AG ανακοίνωσε τη συμφωνία για το «Μέλλον της Volkswagen / Zukunft Volkswagen» για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς της στο μέλλον.
Η Volkswagen AG κατέληξε σε μια σημαντική συμφωνία με τους εκπροσώπους των εργαζομένων, με τίτλο «Zukunft Volkswagen» (Μέλλον της Volkswagen), σημειώνοντας ένα σημαντικό βήμα για την εξασφάλιση της μακροπρόθεσμης ανταγωνιστικότητας της μάρκας. Η συμφωνία περιλαμβάνει κρίσιμα μέτρα για την ευθυγράμμιση των λειτουργιών της Volkswagen και τη θέση της εταιρείας για βιώσιμη επιτυχία.
Βασικά σημεία της συμφωνίας: Η Volkswagen Passenger Cars, ως κεντρική μάρκα του Ομίλου, να καταστεί ο τεχνολογικός ηγέτης στον τομέα των μαζικών κατασκευαστών αυτοκινήτων παγκοσμίως μέχρι το 2030. Οι παραγωγικές δυνατότητες στα γερμανικά εργοστάσια της Volkswagen θα μειωθούν στρατηγικά κατά 734.000 μονάδες, διασφαλίζοντας πιο ανταγωνιστική παραγωγή. Συμφωνία επιτεύχθηκε για κοινωνικά υπεύθυνη μείωση του εργατικού δυναμικού κατά περισσότερους από 35.000 εργαζόμενους στις εγκαταστάσεις της Volkswagen στη Γερμανία έως το 2030, μαζί με την εισαγωγή ενός νέου σχεδίου διασφάλισης θέσεων εργασίας.
Η συμφωνία θα επιτρέψει βιώσιμη εξοικονόμηση κόστους άνω των 15 δισεκατομμυρίων ευρώ ετησίως, εκ των οποίων πάνω από 4 δισεκατομμύρια ευρώ θα προέλθουν από τη μείωση του εργατικού κόστους, τα μέτρα αναδιάρθρωσης, την παραγωγική αναδιάταξη και τη βέλτιστη αξιοποίηση των εργοστασιακών εγκαταστάσεων. Η ετήσια μείωση του εργατικού κόστους ανέρχεται σε 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ.
Οι δύσκολες οικονομικές συνθήκες και η ασθενής ζήτηση για πολλά προϊόντα ανάγκασαν τις εταιρείες σε όλη την Ευρώπη να παγώσουν τις προσλήψεις ή να περικόψουν θέσεις εργασίας, αναφέρει το Reuters.
Ακολουθούν τα προγράμματα αναδιάρθρωσης μερικών εταιρειών αυτοκινήτων που ανακοινωθήκαν πέρσι και θα υλοποιηθούν φέτος:
Η Stellantis είναι ένας πολυεθνικός ευρωπαϊκός - αμερικανικός όμιλος κατασκευής αυτοκινήτων, που ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2021 βάσει μιας διασυνοριακής συγχώνευσης 50% - 50% μεταξύ του ιταλο-αμερικανικού ομίλου Fiat Chrysler Automobiles και του γαλλικού ομίλου PSA. Έχει την έδρα του στο 'Αμστερνταμ της Ολλανδίας. Η κύρια δραστηριότητα της Stellantis είναι ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη, η κατασκευή και η πώληση αυτοκινήτων των εταιρειών (με αλφαβητική σειρά) Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, Maserati, Mopar, Opel, Peugeot, Ram και Vauxhall. Ο όμιλος Stellantis έχει 300.000 υπαλλήλους, με παρουσία σε περισσότερες από 130 χώρες και με εγκαταστάσεις παραγωγής σε 30 χώρες.
Η πιο πιθανή αιτία βλαβών, τόσο για τα ηλεκτρικά όσο και για τα συμβατικά αυτοκίνητα, παραμένει η μπαταρία εκκίνησης
Αναλυτικά τα στοιχεία έδωσε στο φως η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων
Στη γκάμα του νέου μοντέλου Junior, πρόσθεσε μια νέα έκδοση την Ibrida Q4, η οποία εξοπλίζεται με εξελιγμένες τεχνολογικές διατάξεις
Διαβάστε αναλυτικά τις εξελιγμένες λειτουργίες που παρέχουν στα οχήματα