Καταγγελία-κόλαφος από τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ: «Αναβάλλονται οι αυριανοί εμβολιασμοί των υγειονομικών»
Ο Μ. Γιαννάκος επισημαίνει ότι στο «Δρομοκαΐτειο» όπου επρόκειτο να εμβολιαστεί αύριο και ο ίδιος, το νοσοκομείο δήλωνε έτοιμο-Ζητά εξηγήσεις από την κυβέρνηση
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
«Δεδομένη» θεωρεί την αναβολή των αυριανών, Δευτέρα 4 Ιανουαρίου, εμβολιασμών των υγειονομικών εργαζομένων στα νοσοκομεία της χώρας ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Δημοσίων Νοσοκομείων, Μιχάλης Γιαννάκος.
Ο κ. Γιαννάκος καταγγέλλει σε σημερινή ανακοίνωσή του ότι και ο δικός του εμβολιασμός που έχει προγραμματιστεί για αύριο στις 14:00 στο «Δρομοκαΐτειο», αναβάλλεται, μαζί και άλλων 30 συναδέλφων του.
«Χθες το βράδυ ειδοποιηθήκαμε ότι αναβάλλεται ο εμβολιασμός όλων μας, αν και το νοσοκομείο ήταν έτοιμο. Το ίδιο συμβαίνει παντού.. Την ώρα που μας ανακοίνωσαν την αναβολή το υπουργείο έλεγε ότι συνεχίζονται κανονικά οι εμβολιασμοί. Γιατί τέτοια παραπληροφόρηση. Όλα αυτά δημιουργούν κλίμα ανασφάλειας στο προσωπικό» διαμηνύει ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ και ζητά από την κυβέρνηση «να εξηγήσουν το λόγο».
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Η αξιωματική αντιπολίτευση κατηγορεί τη ΝΔ ότι έχει χάσει τον έλεγχο της πανδημίας και με τις αποφάσεις της «βυθίζει την κοινωνία σε ακόμα μεγαλύτερη ανασφάλεια»
Οι εμβολιασμοί συνεχίζονται χωρίς διακοπή και με βάση τον προγραμματισμό της επιχείρησης «Ελευθερία» διευκρίνισε ο Μ. Θεμιστοκλέους - Από τις 27/12/2020 έως σήμερα έχουν γίνει 3.779 εμβολιασμοί
Το σύνολο των εμβολίων που παρελήφθησαν είναι 280 δόσεις που αποθηκεύτηκαν στα ψυγεία του φαρμακείου στο νοσοκομείο - Αύριο θα ξεκινήσουν οι πρώτοι εμβολιασμοί στα δύο εμβολιαστικά κέντρα του Γ. Ν. Κατερίνης