ΚΙΝΑΛ: Στο «κόκκινο» η κόντρα με τον ΣΥΡΙΖΑ

Η Φώφη Γεννηματά κρατά ψηλά τους τόνους της πολιτικής αντιπαράθεσης με την κυβέρνηση ενώ δεν εξαιρεί από την κριτική της τη ΝΔ - Ρεπορτάζ της "ΜτΚ"

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Της Τίνας Ιωάννου

Με ομιλήτρια την πρόεδρο Φώφη Γεννηματά και ενόψει του 2ου συνεδρίου του ΚΙΝΑΛ στις 30 και 31 Μαρτίου θα γίνει αύριο στη Θεσσαλονίκη η προσυνεδριακή εκδήλωση του κινήματος με τίτλο «Η Μακεδονία στο επίκεντρο».

Η εκδήλωση, που θα πραγματοποιηθεί στις 6.30 μ.μ. στο ξενοδοχείο «Grand Hotel», γίνεται σε μέρες μεγάλης έντασης στις σχέσεις του ΚΙΝΑΛ με την κυβέρνηση και τον ΣΥΡΙΖΑ, με κύριο χαρακτηριστικό τις πολύ σκληρές εκφράσεις που χρησιμοποιούνται από στελέχη του Κινήματος Αλλαγής στην κριτική που γίνεται για την υπουργοποίηση των Τόλκα- Μωραΐτη.

Την εκδήλωση της Θεσσαλονίκης θα χαιρετίσουν οι υποψήφιοι περιφερειάρχες και ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης με τη στήριξη του Κινήματος Αλλαγής:

• Χ. Παπαστεργίου (περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας)

• Κ. Σιμιτζής (περιφέρεια Αν. Μακεδονίας και Θράκης)

• Σπ. Βούγιας (δήμος Θεσσαλονίκης).

Σκληρή κριτική και από τη Φώφη

Πάντως και η επικεφαλής του ΚΙΝΑΛ δεν απέφυγε να ασκήσει δριμύτατη κριτική στις «μετεγγραφές» πρώην στελεχών του Κινήματος στον ΣΥΡΙΖΑ, εντείνοντας τις σχέσεις μεταξύ των δύο κομμάτων.

Συγκεκριμένα η κ. Γεννηματά σε εκδήλωση για τα εργασιακά δήλωσε: «Κύριε Τσίπρα, για κάθε έναν που εξαγοράζετε, 1.000 έρχονται στο ΚΙΝΑΛ και η απόπειρα λεηλασίας του χώρου μας πέφτει στο κενό».

«Έχει φτάσει στο σημείο να κάνει delivery υπουργείων στους πρόθυμους κυνηγούς καρέκλας, τους οποίους μαζεύει από παντού», πρόσθεσε.

«Από την άκρα δεξιά, τη δεξιά και την κεντροαριστερά. Αδειάζει και τους βουλευτές του, αφού τους χρησιμοποίησε, για να ψηφίσουν τα πάντα, σαν στυμμένη λεμονόκουπα».

Χαρακτηριστική και στο ίδιο κλίμα είναι και μια απάντηση του βουλευτή Αργολίδας Γιάννη Μανιάτη στη σχετική πρόσκληση του (προερχόμενου από το ΠΑΣΟΚ) Χρήστου Σπίρτζη στη Βουλή:

«Είστε θλιβερή κυβέρνηση παρακμής και σήψης, δεξιοσυριζαίων και λοιπών γυρολόγων, της οποίας ο πρωθυπουργός διορίζει ως υφυπουργό έναν άνθρωπο που πριν από λίγες εβδομάδες τον χαρακτήριζε τυχοδιώκτη». Ο υπουργός Μεταφορών στη Βουλή είχε χαρακτηρίσει «μονόδρομο» την ένταξη στον ΣΥΡΙΖΑ του «προοδευτικού χώρου», λέγοντας «απευθύνομαι στους απ’ εδώ κι όχι στους απ’ εκεί».

Τις τελευταίες μέρες και ενώ οι σχέσεις του ΚΙΝΑΛ με τον ΣΥΡΙΖΑ έχουν επιδεινωθεί πολιτικά, στη Χαριλάου Τρικούπη εκτιμούν ότι η επιχείρηση «προσέλκυσης» και άλλων στελεχών του ΠΑΣΟΚ θα συνεχιστεί, και μάλιστα άτακτα και χωρίς κανόνες.

Για την εργασία Και την ανάπτυξη

«Χρειάζεται ισχυρός προοδευτικός πόλος απέναντι στις δύο όψεις της συντήρησης, τον ΣΥΡΙΖΑ και τη ΝΔ» τόνισε η Φώφη Γεννηματά σε εκδήλωση του ΚΙΝΑΛ, στην οποία κατέθεσε προτάσεις για τους εργαζόμενους στο δημόσο και τον ιδιωτικό τομέα. Η εργασία και η ανάπτυξη βρίσκεται άλλωστε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος του ΚΙΝΑ και της προέδρου του. 

Η Φώφη Γεννηματά, σύμφωνα με πληροφορίες, θα μιλήσει από τη Θεσσαλονίκη και για το σχέδιο του ΚΙΝΑΛ για την ανάπτυξη με κοινωνική συνοχή και αναβάθμιση της ευρύτερης περιοχής της Μακεδονίας και της Θράκης. Θα εξηγήσει για ποιους λόγους οι πολίτες «βρίσκονται σε απόγνωση απέναντι σε ένα κράτος εχθρικό, με δομές ξεπερασμένες και γραφειοκρατικές», θα επισημάνει πως «τον τελευταίο λόγο θα τον έχει ο ελληνικός λαός» προβλέποντας πως «αυτή η κυβέρνηση θα καταδικασθεί στις εκλογές που έρχονται» και θα αναλύσει γιατί «χρειάζεται σχέδιο, τολμηρές αλλαγές, σύγκρουση με το παλιό και με ό,τι το εκφράζει σήμερα», ασκώντας παράλληλα σκληρή κριτική και κατά της πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας.

*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 24 Φεβρουαρίου 2019

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA