ΚΚΕ: Η κυβέρνηση έχει ακέραια την ευθύνη για τις παλινωδίες και την αναβολή εμβολιασμών υγειονομικών στα νοσοκομεία
Ο Περισσός διαμηνύει ότι «η εμβολιαστική κάλυψη του πληθυσμού θα είναι μια μακροχρόνια διαδικασία» και ως εκ τούτου χρειάζονται «άμεσα μέτρα θωράκισης του δημοσίου συστήματος υγείας»
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Δριμεία κριτική στην κυβέρνηση ασκεί το ΚΚΕ στην κυβέρνηση, με αφορμή τις αναβολές στους εμβολιασμούς υγειονομικών εργαζομένων σε νοσοκομεία της χώρας, κατά του νέου κορονοϊού.
Σε ανακοίνωσή του το ΚΚΕ αναφέρει πως «η κυβέρνηση έχει ακέραια την ευθύνη για τις παλινωδίες και την αναβολή προγραμματισμένων εμβολιασμών σε νοσοκομεία πρώτης γραμμής». Κατά την άποψη του Περισσού, «η κατάσταση αυτή δημιουργεί εύλογη ανησυχία για την κρατική ετοιμότητα, εν όψει της πιο δύσκολης διαχείρισης του εμβολιασμού στον γενικό πληθυσμό».
Ακολούθως το ΚΚΕ διαμηνύει ότι «επιβεβαιώνεται ξανά ότι η εμβολιαστική κάλυψη του πληθυσμού θα είναι μια μακροχρόνια και σύνθετη διαδικασία κι αν δεν παρθούν άμεσα μέτρα θωράκισης του δημοσίου συστήματος υγείας, ούτε η πανδημία αντιμετωπίζεται ούτε οι αναγκαίοι όροι για τον εμβολιασμό εξασφαλίζονται».
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Ο Μ. Γιαννάκος επισημαίνει ότι στο «Δρομοκαΐτειο» όπου επρόκειτο να εμβολιαστεί αύριο και ο ίδιος, το νοσοκομείο δήλωνε έτοιμο-Ζητά εξηγήσεις από την κυβέρνηση
Οι εμβολιασμοί συνεχίζονται χωρίς διακοπή και με βάση τον προγραμματισμό της επιχείρησης «Ελευθερία» διευκρίνισε ο Μ. Θεμιστοκλέους - Από τις 27/12/2020 έως σήμερα έχουν γίνει 3.779 εμβολιασμοί
Η αξιωματική αντιπολίτευση κατηγορεί τη ΝΔ ότι έχει χάσει τον έλεγχο της πανδημίας και με τις αποφάσεις της «βυθίζει την κοινωνία σε ακόμα μεγαλύτερη ανασφάλεια»