Σ. Δανιηλίδης: «Ενισχύστε επιτέλους τα νοσοκομεία…»
Νέα παρέμβαση-έκκληση του δημάρχου Νεάπολης-Συκεών Σίμου Δανιηλίδη για δυναμική ενίσχυση του μετώπου κατά της πανδημίας του κορονοϊού
Όπως λένε στο makthes.gr εργαζόμενοι του πανεπιστημιακού νοσοκομείου Θεσσαλονίκης υπάρχει έλλειψη προσωπικού σε όλα τα νοσοκομεία λόγω... κορονοϊού
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Σύμφωνα με πληροφορίες του makthes.gr η διοίκηση του Στρατιωτικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης ζήτησε τη συνδρομή έμπειρων νοσηλευτών -και άλλου παραϊατρικού προσωπικού- από το βασικό και πρώτο Κέντρο Αναφοράς covid-19 ώστε να ανταπεξέλθει στη νοσηλεία θετικών κρουσμάτων τα οποία περιθάλπει τις τελευταίες ημέρες.Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΝέα παρέμβαση-έκκληση του δημάρχου Νεάπολης-Συκεών Σίμου Δανιηλίδη για δυναμική ενίσχυση του μετώπου κατά της πανδημίας του κορονοϊού
«Με έπιασε από τον λαιμό και με χτύπησε», περιγράφει ένα από τα θύμα του
Αναχωρούν το Σάββατο οι Έλληνες εθελοντές - Με drones, θερμικές κάμερες και σκύλους έρευνας για τον εντοπισμό επιζώντων μετά τον φονικό σεισμό
Πρόκειται για ένα έργο «βαλτωμένο» για πάρα πολλά χρόνια