ΜέΡα25: Τεράστιο το φιάσκο της Κυβέρνησης του κ. Μητσοτάκη αναφορικά με τον εμβολιασμό ακόμα και των υγειονομικών
«Η κυβέρνηση αντί να δώσει εξηγήσεις για τις αναβολές εμβολιασμών των υγειονομικών, επιδίδεται στην γνωστή επικοινωνιακή της διαχείριση και προσπαθεί να διαψεύσει ως συνήθως του νοσοκομειακούς γιατρούς», αναφέρει ο εκπρόσωπος Τύπου του ΜέΡΑ25
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
«Η κυβέρνηση αντί να δώσει εξηγήσεις για τις αναβολές εμβολιασμών των υγειονομικών, επιδίδεται στην γνωστή επικοινωνιακή της διαχείριση και προσπαθεί να διαψεύσει ως συνήθως του νοσοκομειακούς γιατρούς», αναφέρει σε δήλωσή του ο εκπρόσωπος Τύπου του ΜέΡΑ25, Μιχάλης Κριθαρίδης και προσθέτει: «Και ενώ μία μόλις ημέρα μετά τον ισχυρισμό της Κυβέρνησης, ότι δεν υφίσταται κανένα θέμα αναβολής των προγραμματισμένων εμβολιασμών, δεν περιλαμβάνονται στο πλάνο διανομής των εμβολίων τα νοσοκομεία που ο εμβολιασμός αναβλήθηκε επ΄ αόριστον».
«Παράλληλα η Ομοσπονδία των Νοσοκομειακών Γιατρών (ΟΕΝΓΕ) καταγγέλλει ότι σε 15 νοσοκομεία δεν θα γίνει αύριο ο "προγραμματισμένος" εμβολιασμός, όπως και σε όλα τα κέντρα υγείας της χώρας», σημειώνει ο κ.Κριθαρίδης και καταλήγει: «Το φιάσκο της κυβέρνησης του κ. Μητσοτάκη είναι τεράστιο, μιας και είναι παραπάνω από προφανές ότι δεν υπάρχει κανένας σοβαρός σχεδιασμό ούτε για τον εμβολιασμό των υγειονομικών, πόσο μάλλον των πολιτών, εξ' ου και τους έχει πάρει χαμπάρι μέχρι και το Bloomberg».
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Οι εμβολιασμοί συνεχίζονται χωρίς διακοπή και με βάση τον προγραμματισμό της επιχείρησης «Ελευθερία» διευκρίνισε ο Μ. Θεμιστοκλέους - Από τις 27/12/2020 έως σήμερα έχουν γίνει 3.779 εμβολιασμοί
Το σύνολο των εμβολίων που παρελήφθησαν είναι 280 δόσεις που αποθηκεύτηκαν στα ψυγεία του φαρμακείου στο νοσοκομείο - Αύριο θα ξεκινήσουν οι πρώτοι εμβολιασμοί στα δύο εμβολιαστικά κέντρα του Γ. Ν. Κατερίνης
Αύριο, Δευτέρα, θα ξεκινήσουν στα δύο νοσοκομεία οι εμβολιασμοί γιατρών, νοσηλευτικού προσωπικού, εργαζόμενων, καθώς και του προσωπικού των Κέντρων Υγείας και του ΕΚΑΒ