Αυτά είναι τα μέλη συμμορίας που ξάφριζαν ηλικιωμένους σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη
Σε βάρος τους ασκήθηκε ποινική δίωξη για διεύθυνση εγκληματικής οργάνωσης - Άνω των 120.000 ευρώ η αξία των κλοπιμαίων
Μέχρι τέλη Φεβρουαρίου θα έχει ολοκληρωθεί η προμήθεια όλων των συρμών - Το Μετρό θα μπορεί να διεξάγει δρομολόγια ανά 90 δευτερόλεπτα
- Newsroom
H αντίστροφη μέτρηση για τη διακοπή λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης για ένα μήνα έχει ξεκινήσει.
Ήδη τα δρομολόγια από την THEMA έχουν περιοριστεί κατά δύο ώρες ημερησίως καθώς ξεκινούν στις 6:30 το πρωί και ολοκληρώνουν στις 23:30 το βράδυ.
Αυτό δίνει την δυνατότητα στην Ελληνικό Μετρό να προχωρήσει στις δοκιμές των νέων συρμών που έχουν παραληφθεί.
Από την σύμβαση προμήθειας 15 (επιπλέον των 18 που λειτουργούν) συρμών για το Μετρό Θεσσαλονίκης, έχουν φτάσει στην πόλη οι πέντε.
Η όλη προμήθεια θα ολοκληρωθεί μέχρι τέλος Φεβρουαρίου προκειμένου οι συνολικά 33 συρμοί να είναι “μάχιμοι” όταν δοθεί σε λειτουργία η επέκταση προς Καλαμαριά.
Για να φτάσουμε όμως εκεί θα χρειαστεί η ολική διακοπή για συνολικά ένα μήνα, από τις 10 Νοεμβρίου μέχρι τις 10 Δεκεμβρίου.
Σε αυτό το διάστημα η πόλη θα περάσει μια δοκιμασία στο κυκλοφοριακό της καθώς οι περίπου 100.000 επιβάτες του μετρό θα χρησιμοποιούν τα λεωφορεία, τα ταξί και τα ι.χ. οχήματα τους.
Αυτό αν μη τι άλλο, όπως αναφέρει το ypodomes.gr, θα επιφέρει μια σημαντική επιβάρυνση τις καθημερινές αλλά είναι κάτι αναγκαίο προκειμένου τα συστήματα της επέκτασης προς Καλαμαριά να “κουμπώσουν” με εκείνα της βασικής γραμμής.
Ουσιαστικά μιλάμε για την λειτουργία ενός ενιαίου συστήματος δύο διασυνδεδεμένων γραμμών.
Με τη λειτουργία της επέκτασης Καλαμαριάς θα έχουμε δύο γραμμές οι οποίες θα μοιράζονται τους 11 πρώτους σταθμούς, από Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι 25η Μαρτίου. Μετά θα διακλαδώνονται είτε προς Νέα Ελβετία (γραμμή 1) είτε προς Μίκρα (γραμμή 2).
Η γραμμή 2 θα είναι μεγαλύτερη σε μήκος και θα διαθέτει 16 σταθμούς έναντι 13 που διαθέτει σήμερα η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης. Υπολογίζεται πως η απόσταση Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός-Μίκρα θα μπορεί να διανύεται σε μόλις 20 λεπτά.
Με τους 33 συρμούς σε χρήση το εξελιγμένο σύστημα του Μετρό Θεσσαλονίκης θα μπορεί να διεξάγει δρομολόγια τις ώρες αιχμής ανά 90 δευτερόλεπτα, επίδοση που το Μετρό της Αθήνας δεν μπορεί να επιτύχει.
Σήμερα είμαστε περίπου 5,5 μήνες πριν την λειτουργία της επέκτασης προς Καλαμαριά η οποία θα διαθέτει πέντε νέους υπόγειους σταθμούς: ΝΟΜΑΡΧΙΑ, ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ, ΑΡΕΤΣΟΥ, ΝΕΑ ΚΡΗΝΗ, ΜΙΚΡΑ.
Οι υπό κατασκευή σταθμοί είναι σε τελικό στάδιο καθώς πλέον γίνονται αρχιτεκτονικά τελειώματα και ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες. Παράλληλα διεξάγονται δοκιμαστικά δρομολόγια μεταξύ της 25ης Μαρτίου και της Μίκρας τα οποία με την διακοπή της γραμμής στις 10 Νοεμβρίου θα διευρυνθούν σε όλη την γραμμή. Τα έργα εκτελεί η AKTOR.
Η επαναλειτουργία του Μετρό την 11η Δεκεμβρίου θα γίνει και πάλι με το μειωμένο ωράριο που ισχύει τώρα, δηλαδή δρομολόγια στο διάστημα 6:30-23:30 ενώ θα επανέλθει σε φουλ ρυθμούς από την 20η Δεκεμβρίου και για όλη την εορταστική περίοδο (δηλαδή 5:30-00:30 και μέχρι τις 02:00 Παρασκευές και Σάββατα).
Μετά τις γιορτές και ανάλογα με το ποια θα είναι η εξέλιξη των διασυνδέσεων των συστημάτων θα ληφθούν οι τελικές αποφάσεις για το αν θα χρειαστεί κάποια άλλη παρέμβαση ή αν θα πάμε στην τελική ευθεία για την παράδοση σε λειτουργία των πέντε νέων σταθμών.
Εκτιμάται πως η επέκταση προς Καλαμαριά θα αυξήσει γεωμετρικά την επιβατική κίνηση καθώς θα συνδέσει την Καλαμαριά με το δίκτυο και θα προσφέρει πλέον και περισσότερες επιλογές μετακίνησης στους επιβάτες του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Σε βάρος τους ασκήθηκε ποινική δίωξη για διεύθυνση εγκληματικής οργάνωσης - Άνω των 120.000 ευρώ η αξία των κλοπιμαίων
Το νέο Πάρκο Τσέπης βρίσκεται επί της οδού Μπουμπουλίνας και φέρει το όνομα «Δροσιά»
Μια κωμωδία βασισμένη στην ταινία του Σταύρου Τσιώλη
Πρόκειται για τον Αλγκάμπι Μπασίμ Αιγυπτιακής καταγωγής - Ενδέχεται να συντρέχουν λόγοι που θέτουν τη ζωή του σε κίνδυνο