ΑΣΕΠ: Άνοιξαν οι αιτήσεις εκπαιδευτικών για την Προκήρυξη 4ΕΑ/2025 στην Ειδική Αγωγή
Μέχρι 17 Σεπτεμβρίου οι αιτήσεις για υποψηφίους εκπαιδευτικούς ΤΕ – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για δικαιολογητικά και παράβολο
Ο Βουλευτής και Τομεάρχης Παιδείας του ΚΚΕ, μιλάει για την πρώτη εβδομάδα της σχολικής χρονιάς, που άνοιξαν με "χειρότερους όρους από πέρσι", αλλά και τα ζητούμενα στην επιστροφή των φοιτητών στα ΑΕΙ
Το περίπτερο της εφημερίδας «Μακεδονία» και του Makthes.gr στην 85η ΔΕΘ, επισκέφτηκε ο Γιάννης Δελής, βουλευτής και Τομεάρχης Παιδείας του ΚΚΕ και μίλησε για την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας των σχολείων, που όπως τονίζει «άνοιξαν με χειρότερους όρους σε σχέση με πέρσι». Ο κ. Δελής, επισημαίνει ότι «η κυβέρνηση δεν έχει καμία δικαιολογία να μην πάρει εκείνα τα πρακτικά μέτρα που απαιτούνται έτσι ώστε να μειωθεί ο αριθμός μαθητών ανά τάξη. Πρέπει να αραιωθούν οι μαθητές στα πολυπληθή τμήματα», τονίζει.
Ο Τομεάρχης Παιδείας του ΚΚΕ αναφέρεται και στην παρουσία του ΕΟΔΥ που θα έπρεπε να υπάρχει στα σχολεία, αλλά και στην καταγραφή του αριθμού των κρουσμάτων μαθητών και εκπαιδευτικών. Σύμφωνα με τον ίδιο, οι εργαζόμενοι στην καθαριότητα πια εργάζονται με διαφορετικούς όρους, καθώς άλλαξαν τα πρωτόκολλα λειτουργίας των σχολείων. «Πρέπει να εργάζονται κατά τη διάρκεια όλων των σχολικών ωρών και να είναι στο σχολείο, ώστε να απολυμαίνονται οι χώροι μετά το διάλειμμα, αυτά δεν καλύπτονται με τρίωρη απασχόληση».
«Όλα άνοιξαν ακόμα και τα Καζίνο, αλλά τα πανεπιστήμια όλο αυτό το διάστημα ήταν κλειστά. Οι φοιτητές δεν πρέπει να επωμιστούν την επιβάρυνση των τεστ κορονοϊού» δηλώνει, ενώ υπογραμμίζει τη σημασία των ειδικών στον εμβολιασμό των φοιτητών.
Δείτε το απόσπασμα της συνέντευξης:
Μέχρι 17 Σεπτεμβρίου οι αιτήσεις για υποψηφίους εκπαιδευτικούς ΤΕ – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για δικαιολογητικά και παράβολο
Με αφορμή την κατάργηση της Νομικής Πατρών
«Ολοκληρώνουμε ένα ιστορικό βήμα, προς όφελος των νεότερων γενεών της πατρίδας μας», ανα΄φερει η υπουργός Παιδείας, Σ. Ζαχαράκη
Ν. Παπαϊωάννου: Στόχος μας είναι η Ελλάδα να καταστεί κόμβος γνώσης και πανεπιστημιακής εκπαίδευσης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, προσελκύοντας φοιτητές και επιστήμονες από όλο τον κόσμο