Ταλαιπωρία για χιλιάδες επιβάτες έχει προκαλέσει εδώ και μία εβδομάδα η μεταφορά του Σταθμού Μετεπιβίβασης ΟΑΣΘ στο ΙΚΕΑ σε χώρο πλησίον του, εξαιτίας εργασιών αποκατάστασης του οδοστρώματος. Μιλώντας στο emakedonia.gr επιβάτες των λεωφορείων κάνουν λόγο για μία επιπλέον ταλαιπωρία που καλούνται να αντιμετωπίσουν καθημερινά εξαιτίας του συνωστισμού αλλά και της απουσίας χώρου αναμονής με σωστές υποδομές για το επιβατικό κοινό.
Παρ' όλη την αναστάτωση, ο ΟΑΣΘ επισημαίνει πως η μεταφορά του σταθμού θα είναι προσωρινή και οι εργασίες αποκατάστασης θα διαρκέσουν περίπου για έναν μήνα. Όπως ανέφερε στο emakedonia.gr ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Κώστας Ταγγίρης «το οδόστρωμα, μετά από περίπου 25 χρόνια χρήσης, όσα χρόνια δηλαδή λειτουργεί ο συγκεκριμένος σταθμός, είναι ιδιαίτερα επιβαρυμένο».

To χρονικό της απόφασης
Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης ενημέρωσε την έναρξη εργασιών αναβάθμισης του Σταθμού Μετεπιβίβασης ΟΑΣΘ στο ΙΚΕΑ την προηγούμενη Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου. Σύμφωνα με τον ΟΑΣΘ η αναβάθμιση του χώρου αφορά την συντήρηση του οδοστρώματος, η οποία έχει να γίνει περισσότερα από 25 χρόνια.
Εξαιτίας των εργασιών ο Σταθμός Μετεπιβίβασης στα ανατολικά έχει μεταφερθεί σήμερα στο σταθμό στάθμευσης αυτοκινήτων του ΙΚΕΑ. Για τους επιβάτες, ο ΟΑΣΘ διαθέτει εκεί ένα λεωφορείο ως χώρο αναμονής, ώστε οι επιβάτες να προστατεύονται από τα καιρικά φαινόμενα. Ωστόσο, το μέτρο αυτό φαίνεται να μην έχει αποδώσει, καθώς μέχρι σήμερα οι θερμοκρασίες που επικρατούν είναι υψηλές με αποτέλεσμα εντός του λεωφορείου να επικρατούν ακόμα υψηλότερες θερμοκρασίες.
Ενόψει και του φθινοπώρου και ενδεχόμενων βροχών, ο χώρος ενός και μόνο λεωφορείου για την αναμονή των επιβατών, μοιάζει ανεπαρκής.
Οι επιβάτες κυρίως διαμαρτύρονται για την απουσία μιας πιο "ανθρώπινης" εγκατάστασης, στην οποία θα μπορούν να αναμένουν το λεωφορείο. Ανάμεσα στα παράπονα του επιβατικού κοινού είναι και οι καθυστερήσεις που παρατηρούνται στα δρομολόγια του λεωφορείων ειδικά από και προς τα ανατολικά προάστια (Επανομή, Μεσημέρι και Ν. Μηχανιώνα).

Προσωπικό του ΟΑΣΘ καλείται να εξυπηρετήσει μεγάλο όγκο επιβατών
Ο ΟΑΣΘ διαθέτει προσωπικό του Οργανισμού, το οποίο συμβάλλει με κάθε τρόπο στην εξυπηρέτηση του κόσμου. Το προσωπικό απαντά σε ερωτήσεις των επιβατών και ελέγχει την κυκλοφορία. Ωστόσο, οι επιβάτες, εκ των οποίων και αρκετοί τουρίστες, μη γνωρίζοντας τις αλλαγές συχνά αντιμετωπίζουν προβλήματα κυρίως εξαιτίας του μεγάλου όγκου των επιβατών σε συνδυασμό με τον περιορισμένο χώρο αναμονής.
Καθώς τα λεωφορεία σταματούν και ξεκινούν σε περιοχή που δεν διαθέτει σκιά και πεζοδρόμια, οι επιβάτες οι οποίοι χρησιμοποιούν καθημερινά τις αστικές γραμμές βιώνουν μία νέα ταλαιπωρία.
Όπως ανέφερε στο emakedonia.gr ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Κώστας Ταγγίρης ζητά την κατανόηση του επιβατικού κοινού για την προσωρινή ταλαιπωρία, η οποία είναι αναπόφευκτη προκειμένου να εκτελεστεί το έργο, στο τέλος του οποίου ο Σταθμός Μετεπιβίβασης θα είναι αναβαθμισμένος. «Όπως συμβαίνει με την υλοποίηση κάθε έργου, στο στάδιο των εργασιών, οι οποίες εκτιμάται ότι θα διαρκέσουν περί τον έναν μήνα, θα υπάρξει μια σχετική όχληση για το επιβατικό κοινό», επεσήμανε.
Να σημειωθεί πως σήμερα, στον Ανατολικό Σταθμό εξυπηρετούνται τόσο τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, όσο και τα ΚΤΕΛ. Συγκεκριμένα, τερματίζουν τρεις λεωφορειακές γραμμές του Οργανισμού, το 2Κ που εκτελεί το δρομολόγιο Α.Σ. ΙΚΕΑ – ΚΤΕΛ Μακεδονία, το 3Κ που εκτελεί το δρομολόγιο Α.Σ. ΙΚΕΑ – Ν.Σ. Σταθμός και το 72 που εκτελεί το δρομολόγιο Α.Σ. ΙΚΕΑ – Νέα Μηχανιώνα.

