Οι ΗΠΑ εκτιμούν ότι οι Ουκρανοί ανακατέλαβαν πόλη νότια του Σούμι

Ανώνυμος Αμερικάνος αξιωματούχος μίλησε σε δημοσιογράφους

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Οι ΗΠΑ εκτιμούν ότι οι ουκρανικές δυνάμεις ανακατέλαβαν την πόλη Τροστιανέτς, νότια του Σούμι, από τα ρωσικά στρατεύματα, δήλωσε υψηλόβαθμος αξιωματούχος του αμερικανικού υπουργείου Άμυνας.

«Οι Ουκρανοί συνεχίζουν να προσπαθούν να ανακτήσουν εδάφος» δήλωσε ο Αμερικανός αξιωματούχος σε δημοσιογράφους υπό τον όρο της ανωνυμίας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA