Οι ουκρανικές δυνάμεις ανέκτησαν τον έλεγχο της πόλης Ιρπίν
«Έχουμε καλά νέα σήμερα, το Ιρπίν απελευθερώθηκε», ανέφερε ο δήμαρχος Ολεξάντρ Μαρκούσιν σε ένα βίντεο που ανήρτησε στο Telegram
Ανώνυμος Αμερικάνος αξιωματούχος μίλησε σε δημοσιογράφους
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Οι ΗΠΑ εκτιμούν ότι οι ουκρανικές δυνάμεις ανακατέλαβαν την πόλη Τροστιανέτς, νότια του Σούμι, από τα ρωσικά στρατεύματα, δήλωσε υψηλόβαθμος αξιωματούχος του αμερικανικού υπουργείου Άμυνας.
«Οι Ουκρανοί συνεχίζουν να προσπαθούν να ανακτήσουν εδάφος» δήλωσε ο Αμερικανός αξιωματούχος σε δημοσιογράφους υπό τον όρο της ανωνυμίας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google«Έχουμε καλά νέα σήμερα, το Ιρπίν απελευθερώθηκε», ανέφερε ο δήμαρχος Ολεξάντρ Μαρκούσιν σε ένα βίντεο που ανήρτησε στο Telegram
Σύμφωνα με τον δήμαρχο της ουκρανικής πόλης - Έκκληση για εκκένωση της πόλης από τους εναπομείναντες κατοίκους
Περισσότεροι από 200 άμαχοι έχουν χάσει τη ζωή τους - Η παροχή φυσικού αερίου εξακολουθεί να λειτουργούν εν μέρει - Οι μάχες συνεχίζονται στη Ρούμπιζνε, τη Σεβεροντονέτσκ και τη Μαριούπολη στη νοτιοανατολική Ουκρανία
Καθώς η Ουκρανία πραγματοποιεί επιθέσεις βαθιά στο εσωτερικό της Ρωσίας