Οι ΗΠΑ εκτιμούν ότι οι Ουκρανοί ανακατέλαβαν πόλη νότια του Σούμι
Ανώνυμος Αμερικάνος αξιωματούχος μίλησε σε δημοσιογράφους
«Έχουμε καλά νέα σήμερα, το Ιρπίν απελευθερώθηκε», ανέφερε ο δήμαρχος Ολεξάντρ Μαρκούσιν σε ένα βίντεο που ανήρτησε στο Telegram
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Ο δήμαρχος του Ιρπίν, κοντά στο Κίεβο, δήλωσε σήμερα ότι οι ουκρανικές δυνάμεις ανέκτησαν τον πλήρη έλεγχο της πόλης, που αποτέλεσε ένα από τα κύρια σημεία των μαχών με τα ρωσικά στρατεύματα κοντά στην πρωτεύουσα.
«Έχουμε καλά νέα σήμερα, το Ιρπίν απελευθερώθηκε», ανέφερε ο δήμαρχος Ολεξάντρ Μαρκούσιν σε ένα βίντεο που ανήρτησε στο Telegram.
«Κατανοούμε ότι θα υπάρξουν περισσότερες επιθέσεις εναντίον της πόλης μας και θα την υπερασπιστούμε με θάρρος».
Η πληροφορία δεν έχει προς το παρόν επαληθευτεί από το πρακτορείο ειδήσεων Reuters.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΑνώνυμος Αμερικάνος αξιωματούχος μίλησε σε δημοσιογράφους
Ο Ουκρανός πρόεδρος δήλωσε στην εφαρμογή Telegram ότι τα πλήγματα προκάλεσαν πυρκαγιά στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου Τιτάν-Μπαρικάντι
Οι βουλευτές Γκας Μπιλιράκης, Νικόλ Μαλλιωτάκη, Μάικ Χαριδόπουλος, και Τζίμι Πατρώνης, εξέδωσαν κοινή δήλωση
Σκοπός η επίτευξη «ειρήνης με διάρκεια» μεταξύ των δύο γειτονικών χωρών στη Μέση Ανατολή