Παντελίδης: «Δείξαμε σοβαρότητα»

Ο προπονητής του Άρη έπλεξε το εγκώμιο των παικτών του για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισαν τον Απόλλωνα

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Απόλυτα ικανοποιημένος από τον τρόπο με τον οποίο οι παίκτες του αντιμετώπισαν την αναμέτρηση με τον ουραγό Απόλλωνα Σμύρνης, δήλωσε ο προπονητής του Άρη, Σάββας Παντελίδης.

«Τα παιδιά αντιμετώπισαν το παιχνίδι με απόλυτη σοβαρότητα. Ακολουθήσαμε το πλάνο και είχαμε υπομονή, γιατί ξέραμε ότι ο Απόλλων θα έπαιζε πίσω. Έχουμε ακόμα πέντε ματς, στόχος πλέον είναι να πάρουμε το επόμενο». 

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA