ΠΕΔΚΜ: Στηρίζει την δημιουργία σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης - Ημαθίας - Έδεσσας - Υπέρ του έργου 175.733 πολίτες

Ο πρόεδρος της ΠΕΔΚΜ, δήμαρχος Πυλαίας - Χορτιάτη Ι. Καϊτεζίδης δήλωσε ότι είναι ένα ώριμο έργο και οι δήμοι είναι αλληλέγγυοι με το αίτημα να προχωρήσει

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

Τη στήριξή του στο αίτημα της πρωτοβουλίας «Ενεργών Πολιτών Αλεξάνδρειας, Βέροιας, Νάουσας , Σκύδρας και Έδεσσας» για τη δημιουργία σύγχρονης, ηλεκτροκίνητης προαστιακής σιδηροδρομικής σύνδεσης που θα ενώνει τη Θεσσαλονίκη με την Ημαθία και την Πέλλα (Έδεσσα), εκφράζει η Περιφερειακή Ένωση των Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΕΔΚΜ).

Το θέμα, που συζητήθηκε στη σημερινή συνεδρίαση του Δ.Σ, έθεσε ο ο εκπρόσωπος της Ομάδας Ενεργών Πολιτών Αλεξάνδρειας και Βέροιας, Γιώργος Μαυρίδης που ζήτησε να προχωρήσει η ηλεκτροδότηση για τη σιδηροδρομική προαστιακή σύνδεση, μέσω του ήδη υφιστάμενου σιδηροδρομικού δικτύου και των υπαρχουσών υποδομών του, ως συνέχεια ενός σύγχρονου ηλεκτροδοτούμενου Προαστιακού.

Ο κ. Μαυρίδης γνωστοποίησε μάλιστα ότι το αίτημα έχουν στηρίξει με υπογραφές τους 175.733 πολίτες της περιοχής και έχουν εκδοθεί 42 σχετικά ψηφίσματα φορέων από του γειτονικούς νομούς. Στην τοποθέτησή του ο πρόεδρος της ΠΕΔΚΜ, δήμαρχος Πυλαίας - Χορτιάτη Ιγνάτιος Καϊτεζίδης, ο οποίος τόνισε ότι πρόκειται για ένα ώριμο έργο, με ώριμες χρηματοοικονομικές μελέτες, ενώ διαθέτει όλες τις αναγκαίες προϋποθέσεις.

«Άποψή μας είναι ότι όπου μπορεί να πάει δρόμος σε μια κοινωνία, σε ένα δήμο, σε μια περιοχή, και όπου μπορεί να πάει μέσο σταθερής τροχιάς, εμείς ως ΠΕΔΚΜ μόνο συμπαράσταση και αλληλεγγύη μπορούμε να εκφράσουμε στο αίτημά σας», δήλωσε ο κ. Καϊτεζίδης.

«Δεν θέλουμε», συνέχισε, «καμία περιοχή της χώρας μας να είναι αποκλεισμένη από η σύνδεσή της από οποιοδήποτε μέσο. Και εφόσον εδώ υπάρχει ένα ώριμο έργο εμείς είμαστε σύμφωνοι και αλληλέγγυοι στο αίτημά σας, να μπορεί να ενταχθεί σε ένα χρηματοδοτικό πρόγραμμα, ώστε σε συνέχεια του οδικού άξονα που αναπτύσσετε στην Έδεσσα να υπάρχει μια ευρύτερη ανταπόκριση στην περιοχή».

Να σημειωθεί ότι πρόκειται για έργο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, το οποίο είχε παγώσει από την περίοδο των μνημονίων. Τις μελέτες είχε εκπονήσει ο ΟΣΕ προ δεκαετίας και το έργο τότε είχε προϋπολογισμό ύψους περίπου 70 εκατ. ευρώ. Το έργο, σύμφωνα με τις ομάδες πολιτών, ήταν ώριμο, προτεινόμενο από το Υπερταμείο στο ΕΣΠΑ 2021-2027 με έτοιμα χρήματα.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA