Ουκρανία: Drones έπληξαν για πρώτη φορά ρωσική πλατφόρμα πετρελαίου στην Κασπία
Ως αποτέλεσμα, σταμάτησε η παραγωγή στην εγκατάσταση η οποία ανήκει στη Lukoil
Το βασικό σημείο του συμπεράσματος της έκθεσης που διενήργησε η αρμόδια υπηρεσία, GPIAAF, μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα
- Newsroom
Το καλώδιο που συνέδεε τα δύο βαγόνια του τελεφερίκ Γκλόρια στη Λισαβόνα, η αποσύνδεση του οποίου προκάλεσε τον πολύνεκρο εκτροχιασμό του στις αρχές Σεπτεμβρίου, δεν ήταν σύμφωνο με τους κανονισμούς, καταλήγει στο συμπέρασμά της η προκαταρκτική έκθεση που δόθηκε απόψε στη δημοσιότητα από την υπηρεσία Ερευνών των Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων (σ.σ. GPIAAF) της Πορτογαλίας.
Η υπηρεσία συνέστησε επίσης να παραμείνουν ακινητοποιημένα όλα τα υπόλοιπα τελεφερίκ της πρωτεύουσας, ώστε να διασφαλιστεί ότι διαθέτουν συστήματα πέδησης και καλωδιώσεις εντός των προδιαγραφών, «ικανές να ακινητοποιήσουν τα βαγόνια στην περίπτωση που σπάσει το καλώδιο».
Τα τελεφερίκ της Λισαβόνας έχουν διακόψει τη λειτουργία τους μετά το δυστύχημα της 3ης Σεπτεμβρίου.
Ως αποτέλεσμα, σταμάτησε η παραγωγή στην εγκατάσταση η οποία ανήκει στη Lukoil
«Δεν ζητήσαμε ποτέ χάρη. Ζητούμε την αναγνώριση, προστασία, δικαιοσύνη όλων όσων έφυγαν άδικα», αναφέρει η κοινή ανακοίνωση
Για το clawback είπε ότι καταβάλλεται προσπάθεια να μειωθεί περαιτέρω, με στόχο τη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου και σταθερού πλαισίου