Μια συγκέντρωση αντιεμβολιαστών είναι κάτι που στη χώρα μας αλλά και διεθνώς δεν είναι το τελευταίο διάστημα κάτι ασυνήθιστο. Μια συγκέντρωση αντιεμβολιαστών, όμως, με κεντρικό ομιλητή ιατρό και πρώην διοικητή μεγάλου νοσοκομείου είναι είδηση.
Ο γνωστός γιατρός και πρώην διοικητής του ΑΧΕΠΑ Δημήτρης Γάκης θα είναι ο κεντρικός ομιλητής σε "αντιεβολιαστική συγκέντρωση" στα Γιαννιτσά, που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη. Η ομιλία του κ. Γάκη θα είναι μάλιστα η κατάληξη της πορείας διαμαρτυρίας "ενάντια στον υποχρεωτικό εμβολιασμό" που θα πραγματοποιηθεί στην πόλη, όπως προκύπτει και από τη σχετική φωτογραφία.
Ο κ. Γάκης έχει έντονη διαδικτυακή παρουσία στα θέματα της πανδημίας. Εμφανίζεται επικριτικός έναντι της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού και έναντι ρυθμιστικών αποφάσεων για τη χρήση των εμβολίων. Πριν ενάμιση μήνα περίπου σε ραδιοφωνική του συνέντευξη έσπευσε να τονίσει πως το εμβόλιο «είναι άρπα κόλλα». «Το εμβόλιο είναι ατελές» σημείωσε λέγοντας ότι «όσοι πιστεύουν ότι θα υπάρξει ανοσία αγέλης πλανώνται πλάνην οικτράν». Χαρακτήρισε ως το πιο «πρόχειρο» το σκεύασμα της Pfizer ενώ υπογράμμισε ότι «δεν υπάρχει φάρμακο χωρίς επιπλοκές».
Στις 27 Αυγούστου, πάντως, με ανάρτησή του, έσπευδε να αποποιηθεί το χαρακτηρισμό του "αντιεμβολιαστή", αναρτώντας το εξής:
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Προθεσμία 48 ωρών για έγγραφες εξηγήσεις έλαβε η κατηγορούμενη - Ξεσπά η φιλοζωική κοινότητα για τις καθημερινές κακοποιήσεις, την ώρα που η διάσημη αδέσποτη «ΕΡΤούλα» ψάχνει σπίτι
Στο μικροσκόπιο της ΕΛ.ΑΣ. ο εγκαταλελειμμένος φούρνος δίπλα στο σπίτι της τραγωδίας - Τι έδειξαν τα πρώτα «ορφανά» δείγματα DNA για τον 65χρονο Ιταλό σύντροφο που αρνείται τα πάντα