Σούπερ Λίγκα: Κατέθεσε ένσταση ο Παναθηναϊκός

Οι πράσινοι ζητούν τη συνέχιση της αναμέτρησης με τον Ολυμπιακό, από το σημείο που είχε διακοπεί

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Οι φήμες επιβεβαιώθηκαν. Ο Παναθηναϊκός κατέθεσε σήμερα (19/3) ένσταση για αντικανονική διακοπή του αγώνα με τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ. Οι πράσινοι ζητούν, λοιπόν, τη συνέχιση της αναμέτρησης με τους Πειραιώτες, από το σημείο που είχε διακοπεί.

Η ένσταση του «τριφυλλιού» δεν φαίνεται, πάντως, να έχει βάση και οι πιθανότητες να γίνει δεκτή είναι εξαιρετικά περιορισμένες. Τα όσα έγραψε, άλλωστε, ο Γερμανός ρέφερι Φριτς, στο φύλλο αγώνα, είναι ιδιαιτέρως επιβαρυντικά για τον Παναθηναϊκό, που απειλείται με βαριά τιμωρία. 

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA