Στις διαρροές της πλειοψηφίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για τα «παραποιημένα αποτελέσματα» απαντά με ανάρτησή του ο πρώην πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Στέφανος Κασσελάκης.
«Έχουμε το 56,3% των συνέδρων, βάσει των επίσημων πρακτικών των εφορευτικών επιτροπών των ΟΜ. Το αφήνουμε στην άκρη. Το ξεχνάμε. Ας δεχτούμε ότι έχουν την πλειοψηφία, όπως ισχυρίζονται», σημειώνει και απευθύνει «δύο ερωτήματα κοινής λογικής»: «Τότε γιατί έχουν ανάγκη να κόψουν πεντακόσιους νόμιμα εκλεγμένους συνέδρους φορτώνοντας την Αριστερά με αυτό το στίγμα;» και «αν έχουν το 60% των συνέδρων όλοι μαζί, όπως ισχυρίζονται, πώς νομιμοποιούνται να αποκλείσουν από την κάλπη κάποιον που έχει το 40% μόνος του;».
«Ποιος σπέρνει τον διχασμό; Με εμένα Πρόεδρο, εκλεγμένος σύνεδρος ή υποψήφιος Πρόεδρος δεν θα αποκλειστεί ποτέ. Δεσμεύομαι για το ακριβώς αντίθετο από αυτό που κάνουν εκείνοι σήμερα. Ενότητα. Ενότητα στη βάση», καταλήγει.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
«Τα αληθινά αποτελέσματα και όχι τα παραποιημένα, που με μεθόδους Τραμπ εμφανίζει η πλευρά Κασσελάκη, δείχνουν ευρύ προβάδισμα της πλειοψηφίας στους συνέδρους της τάξης άνω του 60%»
Πόσοι εξελέγησαν σε κάθε Ομάδα Μελών της Α' Περιφέρειας και που ανήκουν- Το Επιτελείο του Στέφανου Κασσελάκη έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία για όλους τους νομούς της χώρας
Η διαχειρίστρια του iSyriza συνέταξε επιστολή κατηγορώντας τις Ρ. Σβίγκου και Ε. Συμεωνίδου για κόψιμο 1.383 που ήθελαν να ψηφίσουν για την εκλογή συνέδρων