Για καρατομήσεις νόμιμα εκλεγμένων συνέδρων κάνει λόγο το γραφείο του Στέφανου Κασσελάκη.
Σε διαρροή στα ΜΜΕ αναφέρει: «Έως τώρα η Επιτροπή "Νομιμοποίησης" Συνέδρων προτείνει να αποκλειστούν ολόκληρες Οργανώσεις, κυρίως στην Αθήνα που τόλμησαν να στηρίξουν μαζικά τον Στέφανο Κασσελάκη. Αυτό που χθες ομολόγησαν σήμερα γίνεται πράξη. Στη συνεδρίαση της Επιτροπής ο Θάνος ο Μωραΐτης είπε "μέχρι 500 αντέχουμε. Όταν φτάσατε πάνω από εκεί πείτε μας"».
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
«Τα αληθινά αποτελέσματα και όχι τα παραποιημένα, που με μεθόδους Τραμπ εμφανίζει η πλευρά Κασσελάκη, δείχνουν ευρύ προβάδισμα της πλειοψηφίας στους συνέδρους της τάξης άνω του 60%»