Μήνυση Σπίρτζη κατά παντός υπευθύνου για τον ΟΑΣΘ
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών καταγγέλλει κακοδιαχείριση και ζητά τη διερεύνηση όσων συνέβησαν στον οργανισμό
Κατάθεση του προέδρου του Οργανισμού στο πλαίσιο της προκαταρκτικής έρευνας του εισαγγελέα διαφθοράς για τα πεπραγμένα των προηγούμενων διοικήσεων
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Με την ιδιότητα του μάρτυρα κατέθεσε σήμερα σε Πταισματοδίκη ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς στο πλαίσιο της προκαταρκτικής έρευνας, που παρήγγειλε ο εισαγγελέας Διαφθοράς Θεσσαλονίκης για τα πεπραγμένα των προηγούμενων διοικήσεων του Οργανισμού.
Ο κ. Παππάς φέρεται να προσκόμισε στη Γ' Πταισματοδίκη Θεσσαλονίκης στοιχεία για την οικονομική διαχείριση του «ιδιωτικού» ΟΑΣΘ, ενώ αμέσως μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, μιλώντας σε δημοσιογράφους, έκανε λόγο για «πάρα πολύ μεγάλο φαγοπότι», που γινόταν επί σειρά ετών στον Οργανισμό. «Όλοι έχουν αντιληφθεί ότι άρχισε να ξεδιπλώνεται το κουβάρι του σκανδάλου και δεν θα σταματήσει εδώ» είπε και ξεκαθάρισε ότι δεν αντιδικεί με κανέναν. «Είμαι εδώ για να αποτυπώσω τα πράγματα όπως ακριβώς τα βρίσκω από την έρευνα» πρόσθεσε ο κ. Παππάς.
Εκτός από τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ, ενώπιον της Πταισματοδίκη κατέθεσαν κι άλλα στελέχη της σημερινής διοίκησης του Οργανισμού. Στο πλαίσιο της προκαταρκτικής, την οποία προκάλεσε μήνυση που κατέθεσε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στον Άρειο Πάγο, ερευνώνται αδικήματα κακουργηματικού χαρακτήρα όπως απάτη, υπεξαίρεση και απιστία, με τις επιβαρυντικές περιστάσεις του νόμου περί καταχραστών του Δημοσίου.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΟ υπουργός Υποδομών και Μεταφορών καταγγέλλει κακοδιαχείριση και ζητά τη διερεύνηση όσων συνέβησαν στον οργανισμό
Στοιχεία θα προσκομίσουν ο πρόεδρος του Οργανισμού και στελέχη για την διαχείριση των προηγούμενων διοικήσεων
Απολογούμενος, ο κατηγορούμενος υποστήριξε ότι οδηγήθηκε σε αυτές τις πράξεις εξαιτίας του εθισμού του στον τζόγο
Το πρώτο μπάνιο... στα οχήματά τους πρέπει να κάνουν οδηγοί και επιβάτες των οχημάτων που ξεκίνησαν το πρωί του Σαββάτου για κάποια από τις παραλίες