Στη Σάμο θα μεταβεί η Σοφία Ζαχαράκη για τις κηδείες των δύο παιδιών

"Η σκέψη και μόνο μας φέρνει δάκρυα και οδύνη" δήλωσε η υφυπουργός Παιδείας

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Στις κηδείες των δύο παιδιών που έχασαν τη ζωή τους χθες, Παρασκευή, μετά τον σεισμό στη Σάμο, θα παρευρεθεί αύριο, Κυριακή, η υφυπουργος Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη.

«Δεν έχω λόγια για να εκφράσω την θλίψη για τον χαμό των δύο παιδιών μας που επέστρεφαν από το σχολείο τους την ώρα του σεισμού στη Σάμο. Η σκέψη και μόνο μας φέρνει δάκρυα και οδύνη», έγραψε χθες σε ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα η κ. Ζαχαράκη.

«Ξέρω ότι τίποτα δεν μπορεί να ελαφρύνει τον πόνο των οικογενειών, των φίλων και των οικείων τους. Στεκόμαστε δίπλα τους και στέλνουμε τα ειλικρινή συλλυπητήριά μας», ανέφερε.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA