Στη Vivartia ο πλήρης έλεγχος της γαλακτοβιομηχανίας «Δώδωνη» 2,5 χρόνια μετά την εξαγορά του 78%
Η συμφωνία σηματοδοτεί το τελικό βήμα στην διαδικασία αναδιάρθρωσης της ΔΩΔΩΝΗ ΑΕ, η οποία διήρκεσε λίγο περισσότερο από 10 χρόνια
Η Δωδώνη κατέχει τη πρώτη θέση στην εσωτερική αγορά φέτας με 13,2%
- Newsroom
Έκλεισε η συμφωνία εξαγοράς της γαλακτοβιομηχανίας Δωδώνη από τον όμιλο των Ελληνικών Γαλακτοκομείων των αδελφών Τάκη και Μιχάλη Σαράντη.
Το CVC μετά από αρκετές ημέρες δύσκολων διαπραγματεύσεων συμφώνησε να πουλήσει την γαλακτοβιομηχανία – στο πλαίσιο της αποεπένδυσής του από την ελληνική αγορά – αντί του ποσού των 110 εκατ. ευρώ. Παράλληλα ο όμιλος των αδελφών Σαράντη αναλαμβάνει δάνεια ύψους 95 εκατ. ευρώ.
Η Δωδώνη κατέχει τη πρώτη θέση στην εσωτερική αγορά φέτας με 13,2%.
Η οριστικοποίηση της συμφωνίας και της πώλησης του Ηπειρωτικού κολοσσού των γαλακτοκομικών έγινε γνωστή με δημοσίευμα στον Οικονομικό Ταχυδρόμο.
Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται, η ολοκλήρωση της μεταβίβασης της Δωδώνης αναμένεται στις αρχές του Σεπτεμβρίου.
Στην παρούσα φάση ο όμιλος των Ελληνικών Γαλακτοκομείων θα καταβάλει 10 εκατ. ευρώ και εν συνεχεία η συμφωνία θα κατατεθεί στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προς έγκριση.
Τα υπόλοιπα 100 εκατ. ευρώ του τιμήματος πρόκειται να καταβληθούν μετά από την έγκριση της συμφωνίας από την Επιτροπή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο όμιλος των αδελφών Σαράντη προσπάθησε άλλες δύο φορές στο παρελθόν να αποκτήσει τη Δωδώνη, αλλά δεν τα κατάφερε. Αυτή ήταν η τρίτη φορά.
Επισημαίνεται ότι η εν λόγω εξαγορά αποτελεί στρατηγική επιλογή των Ελληνικών Γαλακτοκομείων, διότι αποκτά ένα ισχυρό εξαγωγικό brand name στις διεθνείς αγορές σε μία περίοδο που η φέτα είναι το δεύτερο success story της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας,
Από την άλλη πλευρά εξαγοράζει ένα ισχυρό μερίδιο στην εσωτερική αγορά. Η Δωδώνη κατέχει τη πρώτη θέση στην εσωτερική αγορά με 13,2%.
Η συμφωνία σηματοδοτεί το τελικό βήμα στην διαδικασία αναδιάρθρωσης της ΔΩΔΩΝΗ ΑΕ, η οποία διήρκεσε λίγο περισσότερο από 10 χρόνια
Αντίθετα οι πωλήσεις μειώθηκαν σε πολυκαταστήματα 6,2% και ένδυση-υπόδηση 5,4%
3 στους 10 βιοτέχνες κάνουν λόγο για ενίσχυση στις τιμές ενέργειας που μεταφράζεται σε 20% έως 30%, ενώ 2 στους 10 κατέγραψαν αύξηση στους λογαριασμούς ενέργειας άνω του 30%
Το αγοραστικό ταξίδι του κυρίως έχει ως σκοπό τον βασικό ανεφοδιασμό του νοικοκυριού ή και το «στοκάρισμα» συγκεκριμένων προϊόντων, που πιθανότατα να είναι και σε προσφορά