Θεσσαλονίκη: Αυτά είναι τα νέα βαγόνια του Μετρό που έφτασαν σήμερα

Η μεταφορά των υπόλοιπων βαγονιών θα ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους τρεις μήνες.

Έχοντας ως στόχο να ενισχύσουν τη γραμμή 1 του Μετρό, έφτασαν σήμερα (7/5) το πρωί τα δύο πρώτα βαγόνια, από τα 15 συνολικά που αναμένονται, στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το emakedonia.gr, τα δύο από τα 15 αναμενόμενα βαγόνια έφτασαν στη Θεσσαλονίκη με τη μεταφορική Stavridis S.A.

Ο νέος συρμός, όπως εξηγεί ο Νίκης Δένης, υποδιευθυντής του Μετρό Θεσσαλονίκης, αφού συναρμολογηθεί και κάνει τα απαραίτητα δοκιμαστικά του δρομολόγια τις βραδινές ώρες, θα ενταχθεί στο στόλο του Μετρό Θεσσαλονίκης, αυξάνοντας και τον συνολικό αριθμό των τρένων στα 19.

Οι 15 νέοι συρμοί αφορούν σε μια παραγγελία της «Ελληνικό Μετρό ΑΕ», ύψους 150 εκατ. ευρώ, και θα δρομολογηθούν για την κάλυψη των αναγκών της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης, αλλά και της επέκτασής του προς την Καλαμαριά.

metro-neos-syrmos3.jpg?v=0

Μάλιστα η ίδια η εταιρεία ανέφερε πως η όλη διαδικασία είναι απαιτητική και χρονοβόρα με αποτέλεσμα να εκτιμάται ότι η μεταφορά των υπόλοιπων βαγονιών θα ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους τρεις μήνες.

 

Το δρομολόγιο είχε ξεκινήσει χθες το πρωί από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, τα ξημερώματα. 

Ακόμα, με την ενσωμάτωσή τους, οι συρμοί θα αποτελούνται από τέσσερα οχήματα ο καθένας με τον ελάχιστο αριθμό επιβατών ανά συρμό θα ανέρχεται σε 450, ενώ το ποσοστό των καθήμενων επιβατών θα είναι τουλάχιστον 20%.

Οι συρμοί θα λειτουργούν πλήρως αυτόματα και θα διαθέτουν Θέση Οδήγησης Έκτακτης Ανάγκης στα δύο άκρα του συρμού, με δυνατότητα οδήγησης και στις δύο κατευθύνσεις. Ο Ανάδοχος θα καταθέσει για έγκριση στην ΑΜ τρεις εναλλακτικές έγχρωμες καλλιτεχνικές προτάσεις, οι οποίες θα απεικονίζουν την εσωτερική και εξωτερική εμφάνιση των οχημάτων.

Το συνολικό μήκος των νέων συρμών θα κυμαίνεται από 50 έως 55 μέτρα (οι 18 συρμοί του Βασικού Έργου έχουν μήκος περίπου 51,5 μέτρα).

Loader