Θεσσαλονίκη: Αυτοκίνητο "καβάλησε" πεζοδρόμιο στη λεωφόρο Νίκης - Σταμάτησε μπροστά σε καφετέρια (φωτο)

Από θαύμα δεν υπήρχαν τραυματίες, λένε αυτόπτες μάρτυρες

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Οδηγός αυτοκινήτου έχασε τον έλεγχο πριν από λίγο στη λεωφόρο Νίκης και "καβάλησε" πεζοδρόμιο, ξηλώνοντας ο,τι βρήκε μπροστά του. 

Σύμφωνα με μάρτυρες, το τροχαίο σημειώθηκε στο ύψος λίγο μετά την πλατεία Αριστοτέλους και το όχημα ανέβηκε στο πεζοδρόμιο σπάζοντας 5-6 κολωνάκια, ενώ σταμάτησε έξω από καφετέρια.

Όπως αναφέρουν αυτόπτες μάρτυρες το τροχαίο συνέβη όταν «οδηγός από τη δεξιά λωρίδα μπήκε στην αριστερή για να στρίψει στην Πλούταρχου και τότε ο οδηγός έχασε τον έλεγχο από τον αιφνιδιασμό». 

Από θαύμα δεν υπήρχαν τραυματίες, καθώς εκείνη την ώρα δεν περπατούσε κανείς στο πεζοδρόμιο, ενώ θα μπορούσε το όχημα να μπει μέσα στο χώρο της καφετέριας όπου άνθρωποι έπιναν το καφέ τους. 

Δείτε τη φωτογραφία που αναρτήθηκε στην ομάδα του Facebook "Σωματείο Φίλοι του Ιστορικού Κέντρου της Θεσσαλονίκης":

532546438-24304318879257235-8292170641602911520-n.jpg?v=0

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA