Λιμάνι Θεσσαλονίκης
Το Λιμάνι Θεσσαλονίκης είναι η κύρια θαλάσσια πύλη της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, σε στρατηγική θέση στη Βόρεια Ελλάδα. Διασυνδέεται άμεσα με τα μεγάλα διευρωπαϊκά δίκτυα, προσφέροντας πρόσβαση στις αγορές της περιοχής.
Θεσσαλονίκη: Στον αέρα η οδική σύνδεση του λιμανιού με την ΠΑΘΕ – Τι συμβαίνει με τη… λειψή γέφυρα
«Παλεύουμε να βρούμε άκρη», επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ, Ιωάννης Τσάρας – Στις ράγες η σιδηροδρομική σύνδεση του έκτου προβλήτα
Θεσσαλονίκη: Πανστρατιά για τα έργα υποδομών, «να τρέξουν άμεσα» - Γιατί ο έκτος προβλήτας δεν αρκεί
Τι ζήτησαν Αγγελούδης, Γιουτίκας, Σαράντη - «Άνευ αντικειμένου η επέκταση του προβλήτα αν δεν προχωρήσουν οδική, σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού»
Θεσσαλονίκη: Στο λιμάνι οι αγρότες με σημαίες, καπνογόνα, κορναρίσματα ακόμα και φέρετρα - Δείτε βίντεο και φωτογραφίες
Παραγωγοί από όλη τη Βόρεια Ελλάδα στο πανελλαδικό συλλαλητήριο στη Θεσσαλονίκη
Ανοιχτά τα τελωνεία Ευζώνων και Νίκης μέχρι την ολοκλήρωση της αγροτικής κινητοποίησης στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Αντίθετα, σε αποκλεισμό για οκτώ ώρες του τελωνείου Προμαχώνα στα σύνορα της Ελλάδας με τη Βουλγαρία
Open Jazz Festival Θεσσαλονίκης: Sold out και τιμητικές διακρίσεις σε πρωτεργάτες της τζαζ
Θριαμβευτική λήξη του φεστιβάλ
Χρ. Δήμας: Σε περίοδο έντονης και ταχείας ανάπλασης η Θεσσαλονίκη
Κατασκευάστηκε το 36% του flyover, το πρώτο τρίμηνο του 2016 παραδίδεται η γραμμή Μετρό της Καλαμαριάς
Απάντηση της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. στις «αιχμές» του Κ. Γιουτίκα για την εργολαβία του 6ου προβλήτα στον ΟΛΘ
Η εταιρία απάντησε στον αντιπεριφερειάρχη με αφορμή μια ανάρτησή του που είχε δημοσιευθεί και στο emakedonia.gr
Οι εφοπλιστές της κρουαζιέρας θεωρούν ότι πληρώνουν πολλά για το «κόστος λειτουργίας» σε λιμάνια και κράτος
Ο Γ. Κουμπενάς, πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων, θέλει «στρατηγικό σχεδιασμό και θεσμική προσέγγιση»
Η Θεσσαλονίκη μένει στον χάρτη της κρουαζιέρας – Με το βλέμμα στο μέλλον, όχι στο παρελθόν
Η αποχώρηση της Celestyal Cruises δεν φέρνει «τέλος εποχής» αλλά ένα νέο κεφάλαιο για το λιμάνι: Νέοι παίκτες, νέες ευκαιρίες και η στρατηγική για να γίνει η Θεσσαλονίκη μόνιμος κόμβος κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο