Θεσσαλονίκη: Αστυνομικοί έστησαν γέφυρα μεταφοράς βρέφους στο Ιπποκράτειο
Μέλη των ομάδων «Ζ», ΔΙ.ΑΣ και ΟΠΚΕ, παρέλαβαν το ασθενοφόρο που μετέφερε το βρέφος από τα Διαβατά Θεσσαλονίκης
Το βρέφος ήταν χωρίς τις αισθήσεις του
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
«Γέφυρα ζωής» στήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης 19/03 για να μεταφερθεί ένα βρέφος 20 μηνών, χωρίς τις αισθήσεις του, στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου» της Θεσσαλονίκης.
Δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ παρέλαβαν , περίπου στις 14:14, από την περιοχή του Παλαιόκαστρου, τον πατέρα και άνοιξαν τον δρόμο για να γίνει όσο το δυνατόν πιο άμεσα και με ασφάλεια η διακομιδή του μωρού, η οποία πραγματοποιήθηκε μέσα σε 9 λεπτά.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΜέλη των ομάδων «Ζ», ΔΙ.ΑΣ και ΟΠΚΕ, παρέλαβαν το ασθενοφόρο που μετέφερε το βρέφος από τα Διαβατά Θεσσαλονίκης
Κατά την απολογία της υποστήριξε πως βρισκόταν σε άμυνα - Ισχυρίστηκε ότι ο σύντροφός της την ξυλοκόπησε και δεν την άφηνε να φύγει από το σπίτι
Η τελική φάση του διαγωνισμού πραγματοποιήθηκε με διαφανή και διασφαλισμένη ηλεκτρονική διαδικασία, μέσω ταυτοποίησης με κωδικούς TaxisNet
Παράλληλα, φέρονται να αφαίρεσαν προϊόντα από σούπερ μάρκετ, η αξία των οποίων ανέρχεται σε περίπου 200 ευρώ