Τρεις ηλικιωμένοι μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ με συμπτώματα κορονοϊού από το γηροκομείο της ανατολικής Θεσσαλονίκης όπου υπήρξε συρροή κρουσμάτων, θέμα για το οποίο το makthes είχε φιλοξενήσει ρεπορτάζ στις 27 Αυγούστου. Όλοι άνω των 70 ετών νοσηλεύονται από την Κυριακή στη μονάδα κορονοϊού του νοσοκομείου και η κατάσταση της υγείας τους κρίνεται μέτρια. Τα κρούσματα στο γηροκομείο ήταν 30 (29 φιλοξενούμενοι και ένας εργαζόμενος και μάλιστα όλοι εμβολιασμένοι) αλλά μετά τον τελευταίο έλεγχο του ΕΟΔΥ ανέβηκαν κατά 5 φτάνοντας συνολικά τα 35. Ο ΕΟΔΥ συνεχίζει την ιχνηλάτηση στενών επαφών των ανθρώπων που βρέθηκαν θετικοί. Για την ώρα έχουν εντοπιστεί 52 άνθρωποι που θα μπουν στη διαδικασία ελέγχου.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Η όσφρηση των σκύλων είναι το στοιχείο που κάνει τη διαφορά και τους καθιστά πολύτιμους συνεργάτες περιβαλλοντικών φορέων στον εντοπισμό δολωμάτων στη φύση αλλά και ναρκωτικών και όπλων
Τι υποστηρίζει ο πρόεδρος του σκοπευτικού ομίλου για τις τελευταίες στιγμές πριν από το συμβάν – Σήμερα ενώπιον του εισαγγελέα οι υπεύθυνοι της εγκατάστασης