Θεσσαλονίκη: Συνάντηση Γεραπετρίτη με τον Στ. Αγγελούδη στο δημαρχείο της πόλης

Συζήτησαν θέματα αμοιβαίου ενδιαφέροντος σχετικά με τη στήριξη του Υπουργείου Εξωτερικών για την ενίσχυση της εξωστρέφειας της πόλης

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Επίσκεψη στο δημαρχείο Θεσσαλονίκης πραγματοποίησε ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης, όπου συναντήθηκε με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Στέλιο Αγγελούδη.

   Σε ανάρτηση του υπουργείου Εξωτερικών στο κοινωνικό δίκτυο Χ, αναφέρεται: «Ο ΥΠΕΞ Γ. Γεραπετρίτης είχε συνάντηση με τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης Στ. Αγγελούδη, με τον οποίο συζήτησαν θέματα αμοιβαίου ενδιαφέροντος σχετικά με τη στήριξη του Υπουργείου Εξωτερικών για την ενίσχυση της εξωστρέφειας της πόλης».

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA