FFF 2025 – Σ. Κιαρτζής: Στόχος είναι το 2030 να έχουμε μειώσει τις απευθείας εκπομπές μας κατά 50%
Ο διευθυντής νέων τεχνολογιών και εναλλακτικών πηγών ενέργειας της HELLENIQ ENERGY μίλησε για το πλάνο και τον ορίζοντα υλοποίησης του έργου τους
«Οι φορείς να διεκδικήσουν να υλοποιηθούν τα έργα» σημείωσε από την ημερίδα της «ΜτΚ» και του emakedonia.gr η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ
Την άποψη πως η ατζέντα των έργων που υλοποιείται στην Θεσσαλονίκη, δεν είναι εκείνη που διεκδίκησε η Θεσσαλονίκη αλλά μια άλλη «προσωπική» που ακολουθείται από τον Κυριάκο Μητσοτάκη μετά την εκλογή του, εξέφρασε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία Α’ Θεσσαλονίκης, Κατερίνα Νοτοπούλου από το βήμα του Fast Forward Forum 2025 της εφημερίδας «Μακεδονία της Κυριακής» και του emakedonia.gr .
Η ίδια συνεχάρη τον δημοσιογραφικό οργανισμό για την διοργάνωση της ημερίδας αλλά και για την δημοσιογραφική έρευνα και τα ρεπορτάζ με τα οποία αναδεικνύει τα προβλήματα της ευρύτερης περιοχής.
Απαντώντας σε ερώτηση του δημοσιογράφου Νίκου Ηλιάδη η κ. Νοτοπούλου τόνισε ότι είναι διεκδίκηση της πόλης να προχωρήσουν τα έργα. Ωστόσο, σημείωσε τα έργα είναι «δράμα, τραγωδία, ανέκδοτο στην καλύτερη περίπτωση».
Πριν κάνουμε forward καλό θα ήταν να κάνουμε ένα... remind εξήγησε η κ. Νοτοπούλου αναφερόμενη στα έργα που δρομολογήθηκαν επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ πριν λίγα χρόνια. «Η αλλαγή στην πόλη μπορεί να είναι μόνο διαδραστική Είχαμε συμφωνήσει στις προτάσεις της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ώστε η πόλη να γίνει πρότυπο ανάπτυξης. Το όραμα το μοιραζόμαστε και σήμερα. Να γίνει η Θεσσαλονίκη ηγέτιδα δύναμη» σημείωσε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ.
Ασκώντας κριτική προς την ακολουθούμενη πολιτική η κ. Νοτοπούλου μίλησε για το Μετρό εξηγώντας ότι εξακολουθεί να είναι «ανέκδοτο που κατακλύζει τα social media». «Η πόλη χρειάζεται άμεσα σύνδεση με αεροδρόμιο και δυτικά» σημείωσε.
Επίσης, έκανε αναφορά στο Παιδιατρικό Νοσοκομείο το οποίο όπως είπε έπρεπε να ολοκληρωθεί, το πρώην στρατόπεδο Γκόνου για το οποίο ο Κυριάκος Μητσοτάκης επανέφερε την πρόταση να γίνει logistic center έξι χρόνια μετά «και μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει τίποτα», αλλά και τον σιδηρόδρομο.
Είναι σαφές, συμπλήρωσε η κ. Νοτοπούλου πως υπάρχει «αλλαγή της ατζέντας της Θεσσαλονίκης που δεν είναι η ίδια με εκείνη που συμφώνησαν οι πολίτες και η Τοπική Αυτοδιοίκηση αλλά προσωπική ατζέντα» ανέφερε.
«Η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή. Οι φορείς να διεκδικήσουν να υλοποιηθούν τα έργα» κατέληξε η κ. Νοτοπούλου. Αναρωτήθηκε δε, πόσο κόστισε επιπλέον η αλλαγή του σχεδιασμού του Μετρό Θεσσαλονίκης σε ό,τι αφορά τον σταθμό Βενιζέλου.
Ο διευθυντής νέων τεχνολογιών και εναλλακτικών πηγών ενέργειας της HELLENIQ ENERGY μίλησε για το πλάνο και τον ορίζοντα υλοποίησης του έργου τους
Ο πολιτικός μηχανικός και ιδρυτικός μέλος της ΑΝΑΚΕΜ μίλησε στο forum της «Μακεδονίας της Κυριακής» και του emakedonia.gr
«Το δυτικό μέτωπο ήταν η ντροπή της πόλης αλλά με τα έργα που προωθήσαμε έγινε ένας χώρος που μπορούν να χαίρονται οι πολίτες», υπογράμμισε ο αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης
Για την ανακύκλωση στην πόλη μίλησε ο πρόεδρος TEXAN Α.Β.Ε.Ε στο FAST FORWARD FORUM 2025 που διοργανώνουν η «Μακεδονίας της Κυριακής» και το emakedonia.gr.