Τριακόσια τουλάχιστον άτομα πραγματοποίησαν στο κέντρο της Θεσσαλονίκης πορεία ενάντια στον σεξισμό, την πατριαρχία και κάθε μορφή βίας. Πρόκειται για μέλη του ευρύτερου αντιεξουσιαστικού χώρου τα οποία με αφορμή την Παγκόσμια Μέρα της Γυναίκας αποφάσισαν να εκδηλώσουν την αντίθεσή τους στην κακοποίηση των γυναικών. Η πορεία κινήθηκε στον άξονα της Εγνατίας προς τα ανατολικά, κατέβηκε στην Αγίας Σοφίας. Πέρασαν από την οδό Τσιμισκή και συνέχισαν την πορεία τους προς τα δυτικά της πόλης.
Αξίζει να αναφερθεί πως η αρχική πορεία διασπάστηκε. Το ένα μέρος από την Τσιμισκή ανέβηκε την Αριστοτέλους κι όταν έφτασε στο άγαλμα του Ελευθέριου Βενιζέλου διαλύθηκε.
Η έτερη συνέχισε επί της οδού Τσιμισκή κι ανέβηκε τη Βενιζέλου. Κατευθύνθηκε τελικά κι αυτή στο άγαλμα του Βενιζέλου όπου και διαλύθηκε.
Η κυκλοφορία στους δρόμους του κέντρου της πόλης διεξάγεται πλέον κανονικά.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Στόχευαν σε ένα κοινό που υπερβαίνει τα 3 εκατομμύρια χρήστες, ανάμεσα στους οποίους περιλαμβάνονται πολλοί ανήλικοι - Τέλος στην ανοχή για όσους διαφημίζουν «γκρίζες» ιστοσελίδες - Πρόστιμα «μαμούθ» έως 50.000 ευρώ για κάθε παράβαση
«Παρά τις καθυστερήσεις που οφείλονταν σε πολιτικές αποφάσεις, οι οποίες έχουν παράξει τεράστιες αποζημιώσεις υπέρ των αναδόχων, τελικά αυτοί που τιμωρούνται είναι αυτοί που «έτρεχαν» την ολοκλήρωση του Έργου, οι εργαζόμενοι»